Site icon IAS

תכנית התאגידים של אייר ברלין קוצרת הצלחה

airberlin מדווחת על הצלחה רבה של תכנית התאגידים והחברות, לחברות קטנות ובינוניות, שהוקמה  בשנת 2010. יש כיום יותר מ -10,000 חברות המשתתפות בתכנית. עסקים קטנים ובינוניים יכולים למעשה להפחית את עלויות הנסיעה שלהם דרך איסוף נקודות של כל עובדיהם עבור החברה כאשר הם נוסעים בטיסות עם airberlin ובטיסות codeshare רבות עם Etihad Airways.

 

נקודות יכולות גם לשמש כדי להזמין "טיסות פרס" במחלקת עסקים, לדוגמא טיסות עם airberlin לערי ארה"ב בלוס אנג'לס וניו יורק. חברות המשתתפות בתכנית יכולות כעת לקצור רווחים כפולים בעת הזמנת טיסות עד 31 בדצמבר 2012: נקודות כפולות תוענקנה לכל הטיסות שהוזמנו יוזמנו עד ה 30 ספטמבר 2012 בתוך רשת נקודות הטיסות לעסקים בטיסות בגרמניה ואירופה. במידה וחברה מזמינה לפחות 10 טיסות ברשת המסלול העסקי בתקופת הקמפיין, בונוס נוסף חד פעמי של 100 נקודות יזוכו בחשבון שלה.

 

עבור כל הטיסות שיוזמנו בספטמבר יוענק פרס טופ-בונוס (topbonus) – תוכנית הנוסע המתמיד של אייר ברלין: קילומטרים כפולים. עבור חמש טיסות בכיוון אחד כ -5,000 קילומטרים נוספים יוענקו, או 10,000 קילומטרים נוספים עבור 10 טיסות בכיוון אחד. תקופת הנסיעות פועלת עד 31 דצמבר 2012.

 

קילומטרי פרס תקפים לשלוש שנים בתוכנית של airberlin topbonus- הנוסע המתמיד, שהינה תוכנית ללא תשלום. טיסת פרס ניתן להזמין אפילו מ-7,500 קילומטרים, אותה ניתן להעביר לכל אדם. על מנת ליהנות מקילומטרים כפולים ב-topbonus, יש  להירשם באתר אייר ברלין- airberlin.com/europemiles.www

Exit mobile version