Site icon IAS

תיירות בטוחה לילדים

נוסעים לדרום מזרח אסיה דורשים מתעשיית התיירות לנקוט יותר יוזמה כדי להגן על ילדים מפני ניצול, על פי דו"ח חדש שפרסם World Vision בשיתוף עם אוניברסיטת מערב סידני.

 

אשתקד, יותר מ-36 מיליון תיירים ביקרו בקמבודיה, לאוס, תאילנד ווייטנאם ונתקלו במצב של ניצול ילדים, על פי סקר שנערך בקרב 270 תיירים מ-39 מדינות. 95% מהתיירים שהשתתפו בסקר נתקלו בסיטואציות בו הרגישו עצב ודאגה לילדים המנוצלים במהלך הביקור.

 

"קיימת מודעות הולכת וגוברת לסיכונים המשמעותיים לילדים מקבצי נדבות או המוכרים דברים באתרי תיירות", אמרAarti Kapoor  , מנהל הפרויקט.

 

75% מהנשאלים מודעים שיש קשר בין תיירות לניצול ילדים לרעה ורובם טענו שמעוניינים לעזור אך לא ידעו כיצד וביקשו מידע נוסף.

 

"זה קריטי לבנות תיירות בטוחה לילדים באסיה שממשיכה לצמוח בקצב מהיר בתחום התיירותי", אמר  Afrooz Kaviani Johnson המנהל הטכני בפרויקט. "חינוך הנוסעים לאחריות ותרומה הוא חלק חיוני במטרה לחולל את השינוי".

 

המחקר גילה גם כי המודעות לבטיחות הילדים  השפעה חיובית ישירה על החלטות שעשו תיירים: להימנע מלתת כסף לילדים מקבצי נדבות או לרכוש מהם דברים ברחוב.

 

"מה שהפרויקט הוכיח שנדרש מאמץ מרוכז, בין נוסעים, ענף התיירות וממשלות וארגון התיירות העולמי הסכים כבר לקדם את הפרויקט בעצמו. במקומות בהם ילדים בטוחים ביותר התיירות הולכת וגדלה יותר",  סיכם Aarti Kapoor  , מנהל הפרויקט.

Exit mobile version