Site icon IAS

תוכנית ה-Stopover של איתיחאד הביאה לצמיחה יוצאת דופן

איתיחאד איירווייז: הצלחת תוכנית ה-Stopover . צילום איתיחאד

איתיחאד איירווייז (Etihad Airways), חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות הערביות, ומחלקת התרבות והתיירות – אבו דאבי (DCT Abu Dhabi) חוגגים את הצמיחה יוצאת הדופן של תוכנית ה-Stopover. ההשקה המחודשת של היוזמה עלתה על הציפיות, והעצימה משמעותית את תעשיית התיירות של אבו דאבי.

התוכנית הבלעדית של איתיחאד איירווייז, רשמה צמיחה מדהימה מאז הקמתה. התוכנית הביאה 24,000 מבקרים בינלאומיים במחצית הראשונה של 2024, לעומת 7,000 במחצית השנייה של 2023 – עלייה יוצאת דופן של 242%. ביצועים חזקים אלה, יחד עם ביקוש גובר והגדלת ההזמנות למחצית השנייה של השנה, מעלים את היוזמה על המסלול להשגת היעד השאפתני של 75,000 מבקרים בינלאומיים בעצירת ביניים ב-2024.

אנטונואלדו נבס (Antonoaldo Neves), מנכ"ל איתיחאד איירווייס, אמר: "הצמיחה של תוכנית ה-Stopover שלנו באבו דאבי עלתה בהרבה על התחזיות שלנו. הצלחה זו לא רק מציגה את המשיכה של אבו דאבי בתור יעד, אך גם מדגימה את יעילות התוכנית בעידוד מטיילים לחוות את נפלאות איחוד האמירות".

המטיילים מאמצים את ההזדמנות לגלות את אבו דאבי, עם שהות ממוצעת של שני לילות. התוכנית עוררה הדים במיוחד למטיילים משווקי מפתח, כולל אנגליה, ארה"ב, אוסטרליה, מדינות האיחוד האירופי והודו.

הוד מעלתו סאלח מוחמד אל גזירי (Saleh Mohamed Al Geziry), מנכ"ל התיירות, DCT אבו דאבי, אמר: "תוכנית ה-Stopover באבו דאבי מדגימה את הכוח של שותפויות אסטרטגיות בהנעת צמיחת התיירות. יוזמה חדשנית זו מהדהדת בבירור בקרב מטיילים בינלאומיים, ומציעה להם סיבה משכנעת לגלות את איחוד האמירות. הצלחת התוכנית מחזקת את מעמדה של אבו דאבי כיעד תיירות מועדף ומעודדת מטיילים לתכנן שהות ממושכת יותר בעתיד.

הפופולריות של התוכנית קיבלה חיזוק נוסף על ידי שיפורים בתהליך ההזמנה. דף נחיתה חדש וידידותי למשתמש באתר etihad.com הביא לעלייה של 43% בתנועת הגולשים באינטרנט של מבקרים פוטנציאליים המחפשים מידע על אבו דאבי.

מטיילים המזמינים טיסות באיתיחאד יכולים בקלות להוסיף עצירת ביניים ולבחור שהות במלון ללא תשלום ללילה אחד או שניים ממגוון מלונות מובילים ברחבי העיר. תהליך זה מאפשר לנוסעים להפוך את העצירה שלהם לחוויה מעשירה באבו דאבי, לחקור את המלונות ברמה עולמית, החופים המדהימים, סצנת האוכל התוססת והבידור המלהיב.

בהתבסס על הצלחה זו, Etihad Airways ו-DCT Abu Dhabi בוחנים דרכים לשפר עוד יותר את התוכנית, במטרה לספק עוד יותר ערך וחוויות ייחודיות למבקרים. איתיחאד מחברת בין 80 יעדים ברחבי העולם דרך נמל התעופה הבינלאומי זאיד. ממוקם בנוחות בקצה העיר ומקל על מבקרים המבצעים עצירת ביניים לגלות את אבו דאבי לפני טיסות המשך אל היעדים הייעודיים שלהם.

Exit mobile version