Site icon IAS

תוכנית הנוסע המתמיד החדשה של דלתא איירליינס

דלתא איירליינס  לקחה צעד נוסף במחויבותה המתמשכת לשיפור חווית הטיסה, כאשר חשפה היום שינויים בתוכנית הנוסע המתמיד שלה SkyMiles (סקיימיילס).

 

תכנית SkyMiles 2015 מציגה שינוי מהמודל הקיים כיום, במסגרתו לקוחות צוברים מיילים על פי מרחק  טיסתם, למודל המתבסס על מחיר הכרטיס. ככל שהנוסע ירכוש כרטיסי טיסה יקרים יותר וסכומי הכסף יהיו גבוהים יותר עבור הטיסות , כך גם ייהנה מיותר "מיילים" שיעמדו לזכותו ומהטבות נוספות שיוענקו לו, ללא קשר למרחקים שיטוס.

 

שינויי התוכניות יכנסו לתוקף ב-1 בינואר, 2015 ואף יכללו מבנה חדש של פדיון מיילים, שישפר את אפשרויות ההנאה ויציע הטבות בכרטיסי טיסה וושינויים משמעותיים בכלי רכישת ההטבה באתר האינטרנט ובהזמנות דלתא.

 

ההודעה של היום הוא נדבך נוסף במאמצים המתמשכים של דלתא לעצב מחדש את תעשיית התעופה. במהלך 5 השנים האחרונות בצעה דלתא השקעות אסטרטגיות בחברת התעופה וירג'ין אטלנטיק, באירומקסיקו ו-GOL; פתחה את טרמינל 4 החדש  בשדה התעופה JFK ניו יורק בהשקעה של 1.4 מיליארד דולרים ואת הטרמינל הבינ"ל שבאטלנטה.

 

כמו כן, בנתה נמל בית בניו יורק – לה גווארדיה; עשתה שיפורים במתקניה בשדה התעופה הבינ"ל של לוס אנג'לס ושדה התעופה הבינ"ל בסיאטל-טאקומה; רכשה את בית הזיקוק Monroe Energy המספק 80% מצרכי הדלק השנתי שלה לטיסות פנים; שינתה את אסטרטגיית הצי שלה כולל צמצום משמעותי במטוסי ה-50 מושבים; והשקיעה מיליוני דולרים לשיפור חוויית הנוסע.

 

מודל חדש של צבירת מיילים

השיטה הקיימת כיום של זכייה במיילים נפדים על בסיס המרחק שהנוסע טס תשתנה למודל של צבירת מיילים על בסיס מחיר הכרטיס שנרכש. דלתא תודיע 10 חודשים מראש על שינויי התוכנית  כך שלנוסעים יהיה  מספיק זמן לבצע שינויים בתכניות הנסיעה שלהם.

 

נוסעים יוכלו לצבור בין 5 ל-11 מיילים לדולר שישולם לדלתא, בהתבסס על סטטוס הסקיימיילס שלהם. התוכנית המעודכנת תתגמל טוב יותר את הנוסעים ש"יבזבזו" יותר עם דלתא ותעניק להם אפשרויות צבירת מיילים משופרות.

 

תכנית צבירת המיילים המעודכנת, לנסיעות המתחילים ב-1 בינואר 2015, תזהה טוב יותר נוסעים מתמידים של מחלקת העסקים, ואת נוסעי התיירות שטסים אמנם  פחות אך רוכשים כרטיסים במחירי פרימיום. השינוי הוא דומה למגמה בתעשיית התיירות המתגמלת לקוחות על בסיס מחיר.

 

"תעשיית התיירות, כולל כמעט כל בתי המלון ותוכניות כרטיסי האשראי, כבר עברה למודל על בסיס-הוצאה.", מסר ג'ף רוברטסון, סגן נשיא דלתא-סקיימיילס. "דלתא תהיה חברת התעופה האמריקאית הגלובלית הראשונה לעשות את המעבר שיאפשר לתגמל טוב יותר את נוסעינו הנאמנים ."

 

אפשרויות פדיון חדשות

תוכנית סקיימיילס אף תציג את כרטיסי ההטבה של "כיוון אחד" בחצי ממחיר טיסת הלוך ושוב ותציעה לנוסעים את היכולת לפדות מיילים בתוספת מזומן לשם אספקת יותר אפשרויות הטבה לכרטיסים שנרכשו .

 

"ערכנו אלפי שיחות ישירות עם חברי סקיימיילס במהלך 3 השנים האחרונות שציינו כי פדיון הטבות הוא הבסיס  לכל תכנית תגמולים מוצלחת.", הוסיף רוברטסון. "עם שיפורים  שיעשו , דלתא תעביר חווית פדיון הטבות משופרת לכל הלקוחות."

 

נוסעים ימשיכו להיות בעלי גישה לכל מושב בכל טיסת דלתא כמושב הטבה, ללא כל תאריכים חסומים. ב-2013, נוסעים מתמידים פדו יותר מ-271 מיליארד מיילים בתוכנית סקיימיילס 

 

 

דלתא ותוכנית SkyMiles

דלתא היא חברת התעופה היחידה, שמציעה הטבות איכות, דוגמת: שדרוגי חינם ללא הגבלה, אי פקיעת תוקף של מיילים, העדר עמלות על הטבות ועוד.

 

כעת בשנתה ה-33, SkyMiles, היא אחת מתוכניות הנאמנות הפעילות לאורך הזמן הרב ביותר והמוצלחות ביותר בתעשיית התיירות. דלתא מציעה דרכים רבות לפדות מיילים של נוסע מתמיד, כולל כרטיסי טיסה בדלתא וב-28 החברות השותפות לה, שדרוגי מיילים, השכרת מכוניות, שהיות בבתי מלון וחברויות במועדוני Delta Sky Clubs; והיא חברת התעופה המרכזית היחידה עם מיילים שתוקפם אינו פוקע.

 

Exit mobile version