Site icon IAS

תואר חברת התעופה של השנה לוויזאייר

מטוס וויזאייר. החברה מצמצמת את פליטת דו תחמוצת הפחמן. צילום יח"צ

וויזאייר (Wizz Air), חברת התעופה הזרה המובילה בנתב"ג, זכתה גם בתואר חברת התעופה של 2019 בטקס ה- Air Transport Awards שהתקיים ביוון

סטפן ג'ונס מוויזאייר והפרס לחברת השנה. צילום יח"צ

Air Transport Awards הינם הפרסים הבינלאומיים היחידים הכוללים את כל הקטגוריות העיקריות של תעשיית התחבורה האווירית.

סטפן ג'ונס, סמנכ"ל Wizz Air, אמר בטקס הענקת הפרס כי "הזכייה של Wizz Air בתואר חברת התעופה של שנת 2019 הינו עוד ציון דרך חשוב עבור החברה. זכייה זו הינה תוצאה של עבודה קשה ומסירות של צוות Wizz Air, נאמנות ואמון הלקוחות ותמיכה של השותפים שלנו. הזכייה מהווה הוכחה שאנחנו על המסלול הנכון להנגשת טיסות במחיר לכל כיס. אנו נמשיך לשפר את חוויית הלקוח, תוך הבאת חדשנות והבטחה כי כל אחד יכול ליהנות מנסיעות וחופשות".

חברת Wizz Air היא חברת הלואו-קוסט הגדולה ביותר במרכז ומזרח אירופה. החברה מפעילה צי של 112 מטוסים מסוג איירבס ,A320 איירבס A321 ואיירבס A321neo ומציעה למעלה מ-600 קווים, מ-26 בסיסים המחברים 146 יעדים ב-44 מדינות.

מאז טיסת הבכורה של Wizz Air מתל אביב לבודפשט, ממשיכה החברה לשלב קווים חדשים בהתאם לצרכי הלקוחות. החברה מציעה מישראל ואליה 24 קווים ל-10 מדינות ברחבי אירופה: הטיסות ממריאות מנתב"ג ואילת ונוחתות בין היתר בלובלין, קראיובה, קושיצה, לונדון-לוטון ווארנה. לאחר 6 שנים של פעילות מוצלחת בארץ, הטיסה החברה יותר מ-1.2 מיליון נוסעים מישראל ואליה.

Exit mobile version