Site icon IAS

תגובה נוספת של התאחדות המלונות

כפי הנראה תגובת שני הצדדים, התאחדות סוכני הנסיעות והתאחדות המלונות לא תסתיים במהרה והפעם תגובת התאחדות המלונות:  "בעניין מחירי המלונות בארץ, התאחדות המלונות בישראל מתריעה כבר שנים על בעיה מבנית בנושא. המחירים הם פועל יוצא של עלויות תפעול לא סבירות, מוגזמות ויצירתיות יתר על המידה, שמושתות על המלונות בארץ ויוקר המחיה. כזכור, קמה ועדה משרדית מטעם משרד התיירות לחקור את הנושא. הועדה הגישה את המלצותיה ואלה התקבלו על ידי הממשלה, שלקחה על עצמה לטפל בהקדם בצמצום העלויות של המלונות כדי להוביל להוזלות".

 

"בעניין דירוג המלונות, באופן עקבי ולאורך השנים, התאחדות המלונות לא התנגדה להחלת דירוג, אלא דרשה שזה ייערך לפי תנאי מרכזי: דירוג מקצועי ורציני על ידי חברה בינלאומית המתמחה בנושא. התאחדות המלונות בישראל פועלת בשיתוף פעולה מלא בנושא עם משרד התיירות לקידום הדירוג".   

 

ולגבי העניין עצמו: "החתימה על ההסכם עם האיחוד האירופי, לא ייתכן שטיסה מפריז לתל אביב תהיה יקרה יותר מאשר טיסה מפריז לניו יורק. בעקבות ההסכם והגברת התחרות בשמים, יותר משווקים ימכרו את ישראל כיעד תיירותי באירופה והמחירים צפויים לרדת. ובכלל, הדיון על ביטול החתימה על ההסכם עם האיחוד האירופי לא צריך להתקיים כהתנצחות אישית ולא עניינית מול התאחדות סוכני הנסיעות, בין היתר משום שהתיירות הנכנסת למדינת ישראל מיוצגת על ידי שני ארגוני סוכני נסיעות אחרים: 'לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל' ואיגוד סוכני תיירות הפנים'. כעובדה, אי החתימה על ההסכם עם האיחוד האירופי בולם את מימוש הפוטנציאל הכלכלי והחברתי של תעשיית התיירות ותרומתה למשק ולחברה בישראל".

Exit mobile version