Site icon IAS

שת"פ חדש בין חטיבת המטענים של אל על ל-ATLAS AIR

רונן שפירא וגרהאם פרקינס צילום סיון פרג'

 חטיבת המטענים של אל על בראשות רונן שפירא, מנהל החטיבה, קיימה אירוע מקצועי בו הציגה שיתוף פעולה חדש עם חברת ATLAS AIR.

במסגרת שיתוף הפעולה, ATLAS AIR, חברת מטוסי המטען השלישית בגודלה בעולם, תעמיד לרשות חטיבת המטענים של אל על מטוס מטען מסוג בואינג 747 אשר יפעל בעיקר  בנתיב ליאז׳-תל אביב-ליאז׳ ויאפשר לחברה להגדיל את היצע הקיבולת ללקוחות בנתיב זה.

באירוע, שנערך בזאפה כרם ברקן, השתתפו בכירי חטיבת המטענים של אל על ובנוסף למנהל החטיבה רונן שפירא, גם גל עמית, מנהל מסחר ושירות לקוחות בחטיבה. באירוע נכחו גם גרהאם פרקינס, סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת ATLAS AIR לאזור המזרח התיכון ואירופה ובכירים בשוק המטען בישראל, ביניהם רפי רוזלס, מנכ"ל DHL ישראל, ראובן קריאף, הבעלים של חברת קריאף, סיגל מנהיים קצוביץ, מנכ"לית DSV, מוטי ארבל, מנכ"ל חברת ACI, רונן אזולאי, משנה למנכ"ל אוריין ועוד.

רונן שפירא, ציין באירוע כי:"אל על ממשיכה להפעיל מטוס מטען הנועד לספק ללקוחות אל על שירות לכל סוגי המשלוחים. אל על מובילה את שוק המטען בישראל, ולפיכך מחויבת לספק ללקוחות מגוון פתרונות, הן במטוסי מטען ייעודי והן במטוסי הדרימליינר"

תציע קיבולת מוגדלת בנתיב ליאז׳-תל אביב-ליאז׳

שפירא הציג את השותפות עם חברת ATLAS AIR האמריקאית ואמר: "החיבור עם חברת  אטלס הינו אסטרטגי, יחבר את אל על לרשת הנתיבים שלה ויסייע לה לספק ללקוחות לוח זמנים יציב. יציאה בזמן המתוכנן, היא אקוטית עבור לקוחות הייצוא החקלאי, המעוניינים להגיע לבורסות באמסטרדם בזמן שנקבע. לחברת אטלס כ-50 מטוסי מטען מסוג בואינג 747, כך שבמקרה של תקלה טכנית, אטלס מסוגלת לספק מטוס חליפי. מטוס המטען של ATLAS יאפשר לנו להציע ללקוחות קיבולת מוגדלת בנתיב ליאז׳-תל אביב-ליאז׳, בנוסף לקיבולת למזרח ולארצות הברית המוטסת בצי מטוסי הדרימליינר של אל על."

חברת ATLAS AIR האמריקאית, הינה חברת מטוסי המטען השלישית בגודלה בעולם ובעלת רשת נתיבים ענפה, וצי המטוסים שלה כולל, בין היתר, כ-50 מטוסי מטען מסוג בואינג 747.

Exit mobile version