Site icon IAS

שר התיירות: נגדיל את מספר התיירים באמצעות ריינאייר

מנכ"ל ריינאייר, מייקל אולירי, בביקור בארץ,עם שר התיירות יריב לוין. צילום משרד התיירות

שר התיירות יריב לוין, קיים היום פגישה עם מנכ"ל חברת הלואו-קוסט האירית ריינאייר (Ryanair), מייקל אולירי. זאת לסיכום שלוש שנים של פעילות החברה בישראל, אשר החלו במסגרת שיתוף הפעולה בין משרד התיירות ובין החברה. "סיכמנו על המשך העבודה המשותפת להרחבת מספר קווי התעופה של החברה לישראל, אשר יביאו להגדלת מספר התיירים המגיעים לישראל ולהוזלת מחירי הטיסות עבור ציבור הנוסעים כולו״, אמר שר התיירות.

אולירי מצידו אמר שבעיניו ישראל היא אחד היעדים המרעננים של השנים הקרובות ובעלת פוטנציאל רב.

ריינאייר היא חברת הלואו-קוסט הגדולה באירופה והטיסה בשנת 2018 יותר מ-139 מיליון נוסעים בתפוסה של 96%. היא גם חברת התעופה הגדולה ביותר בעובדה ובין חברות הלואו-קוסט המובילות בנתב"ג.

מטוס ריינאייר. טיסות הלואו-קוסט כבשו את השמיים של ישראל. צילום Ryanair

באחרונה הודיעה על תוספת של שלושה קווים חדשים מנתב”ג: לאתונה שביוון, בוקרשט ברומניה וסופיה בבולגריה, כחלק מלו”ז הקיץ המורחב שלה מישראל.

החברה האירית תציע בקיץ 2019 מנתב”ג 12 יעדים, כולל  קווים חדשים, ובהם כאמור את אתונה, בוקרשט וסופיה, לצד קובנה בליטא, ממינגן בגרמניה וסלוניקי ביוון

רשת היעדים כוללת שלוש טיסות שבועיות לאתונה, באדן באדן, בוקרשט, קרקוב, קובנה, ממינגן, פוזנן וסופיה – שתי טיסות שבועיות כל אחד, מילאנו-ברגמו – 4 טיסות שבועיות, פאפוס 12 טיסות, נמל התעופה פיומיצ’ינו ברומא 4 טיסות ו-3 טיסות שבועיות בסלוניקי ולפי אולירי, החברה מסוגלת להגדיל את מספר הנוסעים שלה לישראל בכמה מיליונים.

לפי נתוני רשות שדות התעופה, בשנת 2018 הטיסה ריינאייר לנתב"ג וממנו 517,562 נוסעים לעומת 171,562 בשנת 2017 – עליה של 201.8%. לנמל התעופה בעובדה הטיסה ריינאייר 84,952 נוסעים נכנסים ומעובדה – 84,105 נוסעים יוצאים, עליה של 95,52% לעומת 2017. היא היוותה 53,52% משיעור הנוסעים בעובדה.

Exit mobile version