Site icon IAS

שר התיירות השתתף "בעצרת כל האומות"

שר התיירות ד"ר עוזי לנדאו השתתף השבוע בטקס הדתי נוצרי "עצרת כל האומות" ברמת רחל בירושלים ובירך את 1500 הצליינים שהגיעו מלמעלה מ- 160 ארצות, ביניהם שרים וחברי פרלמנט. כמו כן, העניק השר במתנה יצירת אומנות בצורת רימון למארגן האירוע ומייסד Jerusalem House of Prayer for All Nations, האב תום הס.

 

בברכתו, הודה השר לנוכחים על תמיכתם בישראל: "הגעתכם לכאן מלמעלה מ-160 מדינות היא עדות חשובה לתמיכתכם- והיא הדרך להשיב את הלפיד לירושלים".

עוד סיפר השר: "כנער גיליתי את יופייה של ישראל, על אתריה הקדושים, כאשר טיילתי לאורכה ולרוחבה של הארץ, כשהתנ"ך משמש בידיי כמדריך. בטוחני שגם אתם תמצאו כאן השראה ותתרשמו מיופייה של הארץ ומאתריה הקדושים וההיסטוריים".

 

השר לנדאו ציין, כי בשובם לארצותיהם- יחזרו המבקרים כשגרירים של ישראל ברחבי העולם והדגיש את חשיבות הדבר עבור ישראל.

 

בתוך כך, בחול המועד סוכות יתקיים האירוע השנתיFeast of Tabernacles  המאורגן על ידי השגרירות הנוצרית בירושלים. באירוע צפויים להשתתף 5000-6000 נוצרים, רובם אוונגליסטים מארצות שונות מסביב לעולם, לרבות משתתפים מ"עצרת כל האומות".

 

משרד התיירות יקים כבכל שנה דוכן בבנייני האומה, מקום המפגש המרכזי של המבקרים, ובו יחולק חומר הסברה פרסומי לתיירים. מדובר באירוע התיירותי הגדול ביותר המתקיים בארץ מדי שנה. האורחים, אוהדי ישראל, ישתתפו בסיורים, בטקסים, בהרצאות ויבקרו באטרקציות שונות בעיר, וביניהן בצעדת ירושלים.

Exit mobile version