Site icon IAS

שף מישלן בטיסות בריסל איירליינס

נוסעים אשר יטוסו במחלקת העסקים של חברת בריסל איירליינס לאפריקה, ארה"ב, קנדה או הודו, בששת החודשים הבאים, ייהנו מארוחות פרי יצירתו של השף עטור כוכבי מישלן ברט מיוויס (Bert Meewis) ממסעדת סלאגמולן  (Slagmolen, http://slagmolen.be/en/default.aspx), המעוטרת בשני כוכבי מישלן. התפריט יתחלף מידי חודש, בחודשים יולי-דצמבר.

שף מיוויס הינו השף התשיעי עטור כוכבי מישלן המייצר את התפריטים עבור חברת בריסל איירליינס המבקשת להציג את הטוב ביותר של בלגיה לשאר העולם.ביחד עם רעייתו קארלין ליברכט (Karlijn Libbrecht) ברט הוא הבעלים של מסעדת Slagmolen עטורת 2 כוכבי מישלן, המגישה מנות מטבח קלאסיות עם טוויסט מודרני. יצירותיו הקולינריות של ברט מתבססות על עונתיות. לתפריט הראשון, שיוגש במטוס בריסל איירליינס, יהיו טעמי קיץ והוא יכלול, בין השאר, מנה של סלמון מעושן עם צלפים ודג קוד ברוטב יין לבן.

"שיתוף הפעולה עם בריסל איירליינס היווה עבורי אתגר מלהיב. הכנת המתכונים לא הייתה קלה מאחר ובישול עבור חברת תעופה הוא שונה לחלוטין מהבישול אצלנו במטבח, אבל זה הפך לחוויה מרתקת ומקצועית עבורנו." מסר שף ברט מיוויס.

בנוסף להגשת תפריט שף כוכב בלגי, מציעה בריסל איירליינס ליהנות גם מבירות בלגיות ושוקולד בלגי משובח. בתפריט משולבות למשל הבירות המשובחות מתוצרת מבשלת קורנאליסן, הנמצאת בעיר לימבורג. גם המדים של צוות המטוס מעוצבים על ידי מעצבי על בלגים.

במקביל חברת התעופה הבלגית עיצבה לאחרונה 4 מטוסי איירבוס 320A בדמותם של 4 אייקונים בלגים מובילים: גיבור סיפורי הילדים טינטין, הצייר מגריט, פסטיבל המוסיקה טומורולנד וה"רד דבילס" הבלגים – כינוייה של נבחרת הכדורגל הלאומית.  

חברת בריסל איירליינס מפעילה 14 טיסות בשבוע (2 טיסות יומיות) בקו תל אביב-בריסל-תל אביב עם טיסות המשך נוחות לאירופה, ארה"ב, קנדה, אפריקה והודו. 

Exit mobile version