Site icon IAS

שני יעדים חדשים לאל על: דבלין באירלנד ודיסלדורף בגרמניה

גשר סמואל בקט בדבלין. . צילום Depositphotos

אחרי שהודיעה אתמול על תחילת טיסות טוקיו שביפן, מכריזה חברת אל על אל היום על שני יעדים נוספים: דבלין שבאירלנד ודיסלדורף שבגרמני. מדובר ב-3 טיסות שבועיות ישירות לדבלין, בימים א', ג' ו-ה' ולדיסלדורף בימים ב', ד' ו-ו'. הטיסות יופעלו במטוסי בואינג 737 עם מחלקות שירות תיירים ועסקים

דיסלדורף מצטרפת לשלושה יעדים נוספים בגרמניה אליהם טסה אל על: פרנקפורט, מינכן וברלין ובכך היא מרחיבה את היקף פעילותה ל-36 טיסות שבועיות לגרמניה, החל מיוני 2020.

מכירת כרטיסי הטיסה ליעדים החדשים תחל ב-4/9/19.

דיסלדורף, מכונה "הפנינה החבויה של גרמניה". צילום DZT

לדברי מיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על, על מנת לתת מענה הולם לדרישות המתפתחות של לקוחותיה העסקיים וכן עבור תנועת התיירות הישראלית היוצאת, ובמקביל לחזק את התיירות הזרה לישראל – תספק החברה את הטיסות הישירות והסדירות כאמור לדבלין ולדיסלדורף.

שטרסבורגר: "דבלין מהווה בסיס פעילות לחברות הייטק ודיסלדורף מארחת באופן קבוע מגוון עצום של כנסים וירידים בין לאומיים. אנו מאמינים כי פתיחת הקווים החדשים תגדיל את הקשרים העסקיים וכניסות התיירים לישראל ותחזק הקשרים המדיניים בין המדינות".

בירת ההיי טק האירית והמרכז הכלכלי מהחשובים בגרמניה

במטרה לחבב על הנוסעים את היעדים החדשים, כותבים באל על כי "דבלין בירת אירלנד וההיי טק של אירופה היא שילוב מושלם בין תרבות עשירה, היסטוריה מרתקת וחיי לילה מגוונים. בדבלין תפגשו בטירות מימי הביניים, פארקים ירוקים, שופינג אטרקטיבי ופאבים אירים. נסיעה קצרה ממנה, מביאה לעבר הנופים היפים והמרתקים ביותר שניתן לחוות באירופה".

אשר לדיסלדורף, המכונה "הפנינה החבויה של גרמניה", זו שוכנת על נהר הריין והינה אחת מהערים הגדולות בגרמניה ומהווה אחד המרכזים הכלכליים החשובים במדינה. מיקומה של דיסלדורף בסמיכות לערים משמעותיות נוספות בגרמניה – קלן, בון, דורטמונד ולגבולות עם הולנד ובלגיה, מאפשרת למטיילים נקודת יציאה טובה לטיולים ולמסלולים נוספים באזור. מעבר לכך, מציעה העיר אוכל עשיר, בירה מקומית, ארכיטקטורה ייחודית, אופנה ושופינג ונקודות יציאה נוחה לערים נוספות בגרמניה ואמסטרדם שבהולנד.

טרם נמסרו מחירים לטיסות החדשות.

Exit mobile version