Site icon IAS

שמו של נמל התעופה באבו דאבי שונה ל'נמל התעופה הבינלאומי זאיד'

נמל התעופה הבינלאומי של אבו דאבי. צילום Depositphotos

איתיחאד איירווייז (Etihad Airways), חברת התעופה הלאומית של אבו דאבי, חגגה את שינוי שמו של נמל התעופה הבינלאומי של אמירות אבו דאבי שנקרא כעת 'נמל התעופה הבינלאומי זאיד' (Zayed International Airport) לכבודו של השייח' זאיד בן סולטן אל-נהיאן המנוח, ממייסדי איחוד האמירויות. השם החדש מגיע בעקבות פתיחת טרמינל A בנובמבר 2023 , טרמינל הבית של איתיחאד איירווייז.

אריק דה (Arik De), סמנכ"ל הכספים ומסחר ב-Etihad Airways, אמר: "אנחנו גאים בבית שלנו, אבו דאבי, שהוא המרכז המושלם שממנו ניתן לחקור את העולם. אנו אסירי תודה לעד לחזונו של האב המייסד של איחוד האמירויות, השייח' זאיד בן סולטן אל-נהיאן המנוח, ומצטרפים בגאווה לחגיגות שינוי שמו של נמל הבית שלנו לכבודו".

לרגל המאורע ההיסטורי, איתיחאד איירווייז מציעה מבצעים מיוחדים לנוסעים המזמינים עד ה-14 בפברואר 2024 וטסים מאבו דאבי בין ה-19 בפברואר ל-15 ביוני 2024. חברת התעופה תשיק טיסות ליעד החדש, בוסטון, החל מה-31 במרץ 2024.

הטרמינל החדש מציע עמדות צ'ק-אין ייעודיות לאורחי מחלקת תיירים, כולל אזורים מיוחדים למשפחות, כמו גם אזורים בלעדיים לאורחים הטסים במחלקת עסקים וראשונה, כדי ליהנות מחוויית טיסה יוקרתית. מתקנים נוספים חדישים זמינים עבור כל האורחים, כולל עמדות שליחת כבודה עצמאית.

טרקליני העסקים והמחלקה הראשונה של החברה נגישים לאורחים שטסים במחלקות היוקרה ולחברי הנוסעים המתמידים. אורחים שטסים במחלקת תיירים ומעוניינים ליהנות מהטרקלין האקסקלוסיבי יכולים להיכנס בתשלום, בכפוף לזמינות.

Exit mobile version