Site icon IAS

שירות חדש ללקוחות הפרימיום של אייר קנדה

אייר קנדה: רבעון שני מוצלח ושירות אדיב ללקוחות. צילום אייר קנדה

אייר קנדה: רבעון שני מוצלח ושירות אדיב ללקוחות. צילום אייר קנדה

חברת התעופה אייר קנדה השיקה שירות חדש, Air Canada Signature Service, המעניק ללקוחותיה במחלקת ה-Air Canada Signature Class חוויית טיסה עוצמתית. שירות זה מוצע במחלקה היוקרתית החדשה במטוסים רחבי-הגוף של החברה בטיסות בינלאומיות ובמבחר טיסות בצפון אמריקה.

השירות אשר החל ב-17 באפריל בטיסות הבינלאומיות, יכלול החל ב-1 ביוני גם טיסות נבחרות בתוך צפון אמריקה. שירות ה-Signature Service החדש, הופך את Air Canada לחברת התעופה הצפון-אמריקאית הראשונה להציע סוויטות שינה בטיסות נבחרות בתוך קנדה וארצות הברית.

לקוחות מחלקת ה-Signature Class  ייהנו מקדימות בכל שלב בנסיעתם, כולל שירותי Concierge  בשדות התעופה, ביצוע צ'ק אין מזורז, קדימות בטיפול מזוודות, כמו גם מקדימות בבידוק הביטחוני. לרשות לקוחות החברה הטסים במחלקה יוקרתית זו, מצפה גם חוויה מיוחדת בטרקלין Maple Leaf Lounge ומעתה גם מאירוח יוקרתי לזכאים בטרקלין האקסלוסיבי Air Canada Signature Suite. מסעדת A’ la Carte  מיוחדת תשרת את לקוחות הפרימיום בארוחות מתוך תפריט עשיר במיוחד ממטבחו של השף הקנדי המפורסם דייוויד הוקסוורת'.

"מותג העל החדש שלנו,  Air Canada Signature Service ומחלקת ה-Air Canada Signature Class משקפים  את תנופת החדשנות המתמשכת לטובתם של לקוחות הפרימיום שלנו. בשל העובדה כי מודעים אנו לחשיבות הרבה המיוחסת על ידי נוסעי הפרימיום שלנו לנוחות הטיסה, דאגנו להעניק להם רמת שירות שאין לה אח ורע בצפון אמריקה במטוסים רחבי הגוף, הן בשדה בתעופה והן בטיסות עצמן. השירות החדש נועד במיוחד על מנת להעניק את רמת השירות לה מצפים נוסעי הפרימיום של אייר קנדה", אמר בנג'מין סמית, נשיא באייר קנדה.

מטוס חברת התעופה אייר קנדה (צילום אייר קנדה)

מטוס חברת התעופה אייר קנדה (צילום אייר קנדה)

חוויית שינה ותוספת במוצרי הטיפוח במחלקת ה-Air Canada Signature Class  נהנים הלקוחות ממגוון עשיר של ארוחות, כמו גם תפריט מורחב של מגוון גבינות, שמפנייה Laurent Perrier בטיסות הבינלאומיות, קוקטיל הבית, מזרנים מרופדים להשלמת חוויית השינה בטיסה ותוספת במוצרי הקוסמטיקה המוענקים במחלקה, הכוללים את מוצרי הטיפוח המשובחים של Vitruvi.

מחלקת ה-Air Canada Signature Class מוצעת במטוסי בואינג 787 דרימליינר, בואינג 777, בואינג 767 ואיירבוס A330 . כולל טיסות מטורונטו ללוס אנג'לס, סן פרנסיסקו, וונקובר, ובין וונקובר לניו יורק ולמונטריאול.

אייר קנדה הינה חברת התעופה הגדולה ביותר בהפעלת  טיסות בין קנדה לארה"ב המשרתת מעל 200 שדות תעופה ב-6 יבשות. החברה מפעילה טיסות ל-64 יעדים בקנדה, 60 יעדים בארצות הברית, ו-98 יעדים באירופה כמו גם למגוון יעדים במזרח התיכון, אפריקה, אסיה אוסטרליה, האיים הקראיביים מקסיקו, מרכז ודרום אמריקה.

אייר קנדה הינה ממייסדות ברית ה-Star Alliance  המפעילה טיסות ל-1,300 שדות תעופה  ב-191 מדינות.

אייר קנדה הינה חברת התעופה הצפון אמריקאית היחידה אשר זכתה גם בשנת 2017 בפרס חברת התעופה הטובה ביותר בצפון אמריקה על פי דירוג Skytrax .

Exit mobile version