Site icon IAS

שירות בידוק עצמי לנוסעים הממריאים מנתב"ג

החל מיום א' בצהריים, ה- 28.4.13, אל על מציעה שירות חדש לבידוק עצמי בשדה התעופה.

 

שירות הבידוק בנתב"ג מרחיב את מגוון אפשרויות ללקוחות לביצוע צ'ק אין בנוחות ובמגוון פלטפורמות עוד טרם הגעתם לשדה התעופה. כיום הבידוק אפשרי  באמצעות אתר אל על, המובייל ובסמס ומעתה השירות החדש יאפשר בידוק עצמי גם בטרמינל 3. בשלב הראשון הוצבו 6 עמדות בידוק עצמי בסמוך לדלפקי אל על.

 

בהמשך השנה, יוצבו גם דלפקי שליחת כבודה אוטומטיים , כך שכל תהליך הבידוק לטיסה יהיה קצר ובשירות עצמי.בעתיד, שירות הבידוק העצמי בקיוסק יתאפשר בשדות תעופה נוספים בעולם בהם פועלת חברת אל על.

 

מעתה לקוחות אל על יוכלו לבחור בבידוק עצמי מהיר ולאחר מספר פעולות פשוטות לסיים את הליך הבידוק לטיסה ולבחור מושב. המוצר מקצר את משך זמן ההמתנה ומהווה יישור קו טכנולוגי עם שדות התעופה המודרניים וחברות התעופה המתקדמות.

 

כמו כן, נוסעים שביצעו בידוק עצמי באתר אל על, נהנים מהנחה על סך 15$ עבור כבודה עודפת.

 

יהודית גריסרו, סמנכ"ל שירות ולקוחות באל על: "אל על מעניקה ללקוחותיה חוויית שירות כוללת העולה בקנה אחד עם אסטרטגיית החברה לפעול כל העת לשדרוג חוויית הנוסע- לפני, במהלך ולאחר הטיסה.  במסגרת זו אנו מציעים לנוסעים הממריאים מנתב"ג  שירות, שיקצר את הליכי הצ'ק אין ומסירת הכבודה בשדה התעופה.

 

"השרות החדש מאפשר בראש ובראשונה חיסכון בזמן יקר: מקבלי השירות המבצעים את  הליך הצ'ק אין בעמדות הבידוק המיוחדות בשדה התעופה, ינפיקו לעצמם את כרטיס הטיסה ואת תגי הכבודה וימסרו כבודתם בדלפק מיוחד.  השירות החדש  יקצר את זמן ההמתנה לצ'ק אין ויחסוך לנוסעינו זמן המתנה יקר".

 

 

מסלול הנוסע בנתב"ג:

הגעה לטרמינל 3

שימוש בעמדת בידוק עצמי: הנפקת כרטיסי עלייה למטוס ובחירת מושב

לאחר בידוק בטחוני במסלול קצר וייחודי, הגעה לדלפק מיוחד למסירת כבודה ושליחת המזוודות

המשך לשער ההמראה

 

 

 

השירות מצטרף לשירותים הנוספים אותם מציעה אל על:

 

 

 בידוק מוקדם לנוסעים הטסים בעונות השיא ( חגי תשרי, פסח ובחופש הגדול:

 

השירות מאפשר לטסים לערוך בידוק מוקדם (בדומה לשירות שהיה קיים בעבר בתחנת רכבת מרכז בת"א), כולל שליחת מזוודות וקבלת כרטיסי עלייה למטוס, עד כ- 24 שעות לפני הטיסה, כל יום בין 10:00 ל- 12:30 בדלפקי אל על.

השירות אינו כרוך בתשלום ומאפשר לטסים לחסוך את התורים.

 

דלפק בידוק ייחודי לאל על לנוסעים הטסים  רק עם כבודת יד ( קיצור התהליך ונטרול הצורך לעמוד בתור לבידוק הביטחוני במגזר הבידוק).

 

תחרות בין כל הנוסעים הטסים עם כבודת יד בלבד ומדווחים 50 שעות, לפחות, לפני טיסתם, על כך שהינם טסים ללא כבודה. במסגרת התחרות יוענקו 5 כרטיסי טיסה זוגיים בכל רבעון.

 

הנחה על משקל עודף למבצעים בידוק מקדים באינטרנט.

 

הושבה מראש ומכירת מושבים מועדפים ומושבי תיירים פלוס.

 

צ'ק אין אקספרס באתר האינטרנט של אל על – www.elal.co.il:

 

פיתוח מערכת צ'ק אין אלקטרונית ושירותי קדם טיסה באתר באפליקציית iPhone, דרך SMS ושירות מסלול אקספרס מיוחד למבצעים צ'ק אין באינטרנט.

 

אל על מציעה דלפקי שירות מיוחדים, המיועדים לנוסעים אשר מבצעים צ'ק אין באמצעות האינטרנט ומרוויחים בדיקה מהירה יותר בעת הליך הבידוק ומסירת המזוודות.

 

 

 

 

Exit mobile version