Site icon IAS

שיבושים בטיסות אל על

עדכונים אחרונים

טיסה 317 ללונדון יצאה ליעדה בשעתיים איחור ובמטוס של ארקיע, טיסה 001 הלילה לניו יורק נדחתה למחר בבוקר, טיסה 081 לבנגקוק נדחתה מהיום בערב למחר בבוקר וטיסה 027 נדחתה מהערב למחר בצהריים ותצא במטוס חכור.

והבוקר במאבק….

"אנו מתריעים מבעוד מועד שהנהלת אל על מתכננת לבטל את טיסה 007 לניו יורק ללא צורך ולהמשיך את הפגיעה המיותרת בלקוחות החברה". כך נמסר הבוקר מוועד הטייסים של חברת אל על. לדבריהם: "הבוקר מדובר בטיסה שמתוכננת לצאת עוד מספר שעות ושלא אויש עליה קברניט. ברגע זה ישנם לפחות 6 קברניטים שהביעו את הסכמתם לבצע את הטיסה בהתרעה של כמה שעות, לוותר על אירועים פרטיים ולחזור לארץ בהקדם האפשרי. הנהלת אל על מאיימת בביטול הטיסה אם לא ייעתרו להישאר בניו יורק מספר ימים. הפגיעה המתוכננת בנוסעים מיותרת והאחריות כולה על הנהלת החברה והדירקטוריון".

"הרצחת וגם ירשת"

תחת הכותרת "הרצחת וגם ירשת" יצאה הנהלת אל על בתגובה חריפה על הודעת הטייסים. "בעוד הנהלת אל על החברה עושה מאמצים להוציא את טיסת 007 הזדרז ועד הטייסים והודיע לתקשורת על ביטול הטיסה כביכול על ידי הנהלת החברה. זו הוכחה מוחלטת שעצירת הטיסות מנוהלת על ידי נציגות הטייסים זאת בניגוד להודעה השקרית של ועד הטייסים."בניגוד להודעה הכוזבת של טייסי אל על טיסה 007 לניו יורק הייתה מאוישת בצוות מלא של ארבעה טייסים, אולם אחד הטייסים הודיע על פתיחת מחלה. אגף הצבת צוותים פנה על פי הנוהל לקברניטים על מנת לאייש את הטיסה. להלן רשימת הפניות והתשובות שהתקבלו מהקברניטים אליהם פנו:

קברניט 1 – פתח מחלה

קברניט 2 – סירב לטוס הלוך וחזור

קברניט 3 – לא ענה

קברניט 4 – לא ענה מספר פעמים

קברניט 5 – אתמול בערב סירב הבוקר לא ענה

קברניט 6 – סירב לטיסה מלאה. הסכים להטיס רק בכיוון אחד

קברניט 7 – סירב לטיסה

קברניט 8 – לא ענה

קברניט 9 – סירב אתמול הבוקר לא ענה

קברניט 10 – היה בסטנד ביי פתח מחלה

קברניט 11 – היה צריך לטוס מכוח ההסכם, פתח מחלה

קברניט 12 – סירב

קברניט 13 – לא ענה

קברניט 14 – לא עונה מאתמול בערב

"אנו שבים ומודיעים כי נציגות טייסי החברה ממשיכים לפגוע בחברה, מתנצלים מפני הנוסעים על הפגיעה ונחושים להחזיר את הפעילות בחברה לסדרה".

עוד נמסר מהנהלת אל על, כי "על מנת למנוע את ביטול הטיסה ופגיעה בנוסעים הטיסה תצא במטוס חכור".

על פי כל ההתרחשויות נראה, כי לסכסוך באל על אין סוף…

 

 

 

 

 

Exit mobile version