Site icon IAS

שותפות אסטרטגית בין אמירייטס ואייר קנדה

שותפות אסטרטגית בין אמירייטס ואייר קנדה. צילום יח"צ

חברות התעופה אייר קנדה (Air Canada)  ואמירייטס (Emirates) הודיעו היום על ציון דרך בחוויית שירות הלקוחות שלהן דרך שותפות אסטרטגית חדשה – העברת הפעילות של אייר קנדה לטרמינל 3 של נמל התעופה הבינלאומי בדובאי (DXB) החל ממחר (ה-26 ביולי). פעילותן זו לצד זו באחד מהטרמינלים המובילים בעולם תשפר משמעותית את חוויית טיסות ההמשך ללקוחות ותדגיש את היתרונות של השותפות בין שתי חברות התעופה, שהושקה בנובמבר 2022. נוסעי החברות ייהנו מחוויית עצירת ביניים חלקה ומזורזת בדובאי, הודות לנוחות של הישארות באותו הטרמינל.

עדנאן קזים (Adnan Kazim), מנהל המסחר הראשי של אמירייטס, אמר: "אנו שמחים לקבל בברכה את אייר קנדה לטרמינל 3 של אמירייטס בדובאי, מה שמהווה צעד נוסף בשותפות האסטרטגית שלנו שתספק ערך רב יותר לנוסעים. המיקום המשותף בטרמינל יאפשר ללקוחות אייר קנדה ליהנות ממעבר חלק בדובאי לרשת הקווים הגלובלית של אמירייטס,  והלקוחות יוכלו ליהנות מגישה לטרקליני מחלקת העסקים הייחודיים של אמירייטס ולמתקנים מרכזיים אחרים בדובאי לפני טיסתם. במסגרת עבודה הדוקה עם אייר קנדה, אנו מקווים לשפר עוד יותר את חוויות הטיסה ולהציע קישוריות נוחה יותר לנוסעים".

"הבית החדש של אייר קנדה בטרמינל 3 הוא אבן דרך משמעותית המדגישה את חשיבות השותפות האסטרטגית שלנו עם אמירייטס, ואת חשיבות הטיסות שלנו בין איחוד האמירויות לקנדה. אנו מביעים את הערכתנו הכנה לנמלי התעופה של אמירייטס ודובאי על השותפות שלהם בקידום מהלך זה, אשר יועיל מאוד ללקוחות המשותפים שלנו", הוסיף מארק גלארדו (Mark Galardo), סגן נשיא בכיר לתכנון רשתות והכנסות באייר קנדה. "בנוסף לכך שלקוחות אייר קנדה ייהנו מטיסות המשך חלקות ליעדים במזרח התיכון, אפריקה, דרום מזרח אסיה והודו עם הסכם הקוד המשותף שלנו ושותפות עם מועדון הנוסעים של אמירייטס, הם ייהנו גם מחוויה משודרגת לאורך כל המסע שלהם בשדה התעופה".

מאג'ד אל ג'וקר (Majed Al Joker), מנהל התפעול הראשי של שדות התעופה בדובאי, קיבל בברכה את אייר קנדה לטרמינל 3 וסיכם: "בנוסף להיסטוריה ארוכה של שותפות, שדות התעופה של אמירייטס ואייר קנדה חולקים מטרה משותפת של מתן שירות יוצא דופן באופן עקבי. רילוקיישן זה ייעל את הפעילות של אייר קנדה, יאפשר לנו לייעל את פעילות נמל התעופה ולשפר את חוויית הנסיעה הכוללת. טרמינל 3 הוא מתקן ברמה עולמית שנועד לספק את הצרכים המתפתחים של הנוסעים המודרניים, עם זיהוי ביומטרי, אזורי המתנה מרווחים ונוחים, ומגוון רחב של מתחמי אוכל וקניות".

הטיסה הנכנסת הראשונה של אייר קנדה לטרמינל 3 מתוכננת לנחות ב-26 ביולי, והטיסה היוצאת הראשונה מתוכננת להמריא מדובאי לטורונטו ב-27 ביולי. חברי מועדון הלקוחות של אייר קנדה, Aeroplan Elite, יהיו זכאים גם לגישה לטרקלין מחלקת העסקים של אמירייטס הממוקם בטרמינל 3 (מותנה ב- 50K נקודות Aeroplan ומעלה).

מאז נובמבר 2022, חברות התעופה הרחיבו את הסכם הקוד המשותף שלהן ל-42 נתיבים, שיפרו את הסכם האינטר-ליין הבסיסי שלהן, פיתחו שותפות הדדית בין מועדוני הלקוחות שלהן כדי להקל על הנוסעים להרוויח ולממש נקודות, שיפרו את שיתוף הפעולה בין עסקי המטען שלהן, והגדילו את קיבולת הנוסעים שלהן. אייר קנדה פיתחה גם שותפות עם חברת התעופה האחות של אמירייטס, פליידובאי (FlyDubai).

בתחילת החודש השיקה אמירייטס את הקו החדש שלה למונטריאול, המופעל באמצעות מטוס הבואינג 777 שלה. קו זה משלים את הטיסות של אמירייטס בין טורונטו לדובאי, המתבצעות במטוס איירבוס A380 המפורסם שלה. ב-30 לאוקטובר תשיק אייר קנדה את קו הטיסות החדש שלה בין דובאי לוונקובר בתדירות של ארבע טיסות שבועיות באמצעות מטוס הדגל שלה, בואינג 787 דרימליינר, אשר ישלים את היצע הטיסות היומי שהיא מספקת בין טורונטו לדובאי. חברי מועדוני הלקוחות Aeroplan ו-Skywards יוכלו לצבור ולממש נקודות בעת טיסה עם אייר קנדה או אמירייטס ויהיו זכאים גם לעדיפות בצ'ק-אין, עלייה למטוס וטרקלינים בשדה התעופה.

Exit mobile version