Site icon IAS

שופטי DesignAir: " איתיחאד מובילה בתחום העיצוב לשנת 2023"

מטוס איתיחאד נוחת בנתב"ג בטיסת הבכורה. צילום עוזי בכר

איתיחאד איירווייז (Etihad Airways), חברת התעופה הלאומית של אמירות אבו דאבי, הוכתרה כ'חברת התעופה המובילה בתחום העיצוב לשנת 2023' (‘Design Airline of the Year 2023’) בפרסי DesignAir וגם בתואר 'מותג התעופה המשופר ביותר' (DesignAir’s ‘Most Improved Airline Brand’).

הזכייה בפרסים היוקרתיים שהוענקו על ידי DesignAir מגיעה לאחר הזכייה בשלושה פרסים בטקס פרסי תעשיית הנסיעות העולמית (WTA) שנערכה במלון בורג' אל ערב ג'ומיירה דובאי וכוללים: 'מחלקת התיירים הטובה בעולם', טרקלין המחלקה הראשונה הטוב ביותר, וחברת התעופה הטובה בעולם בחוויית לקוח'.

שופטי DesignAir נימקו את הענקת הפרסים לאיתיחאד איירווייז: " חברת התעופה הוכיחה את עצמה מעל לכל חברות תעופה אחרות ברחבי העולם כחברת התעופה המובילה השנה בתחום העיצוב העולמי. הפרס מכיר בהשקעה המתמשכת של Etihad בחוויית אורח, שכללה השנה הצגת תפריטים חדשים והשקה של חווית אוכל חדשה מובילה עיצובית ובת קיימא. חברת התעופה גם בירכה על שותפות חדשה עם Armani/Casa כדי לשדרג את הריהוט והכלים בחוויית מחלקת העסקים המפורסמת של Etihad".

איתיחאד איירווייז, חברת תעופה יוקרתית. צילום איתיחאד

חווית הנוסעים בנמל התעופה שופרה גם לאחר פתיחת טרמינל A, ביתה החדש של אתיחאד איירווייז בנמל התעופה הבינלאומי של אבו דאבי, בחודש נובמבר. הטרמינל החדש מספק לאורחי החברה חווית צ'ק-אין יעילה וביומטרית, וטרקלין מחלקת עסקים ומחלקה ראשונה בן שלוש קומות.

בחודש נובמבר האחרון איתיחאד איירווייז חגגה 20 שנים להיווסדה וחשפה מפת דרכים לצמיחה כחלק מחזון 'מסע 2030', ורשת טיסות מורחבת לשנת 2024. איתיחאד איירווייז גם חשפה לאחרונה את חלל תא הנוסעים המרשים במטוס הבואינג 787-9 דרימליינר החדש שלה המציע רמה גבוהה של נוחות ופרטיות לנוסעים.

אנטונואלדו נבס (Antonoaldo Neves), מנכ"ל אתיחאד איירווייז, אמר: "השנה, רגע גאה ומכריע עבורנו. ככל שאנו ממשיכים להשקיע ביצירת חוויות חדשניות ובלתי נשכחות עבור האורחים שלנו, אנו שמחים לקבל הכרה כמובילי עיצוב בפרסי DesignAir  לשנת 2023. בשם כל משפחת אתיחאד, אני רוצה להביע את תודתנו העמוקה לחברי הצוות המסורים וללקוחותינו הנאמנים".

Exit mobile version