Site icon IAS

שבוע העתיד האווירי בדובאי: ביוזמת אמירייטס ומוזיאון העתיד דובאי

מטוס אמירייטס ועליו מוטבע מוזיאון העתיד. צילום באדיבות החברה

אמירייטס (Emirates), חברת התעופה הלאומית של אמירות דובאי לא נחה לרגע ובשיתוף פעולה עם מוזיאון העתיד יארחו את שבוע העתיד האווירי הראשון, שיתקיים בין התאריכים 15 ל-17 באוקטובר 2024.

שרים מאיחוד האמירויות, פקידי ממשלה בכירים, בכירי תעשיית התעופה והחלל, הובלה אווירית, תחזוקה, שיפוץ ותיקון (MRO) והאקולוגית הלוגיסטית, יתכנסו בדובאי לאירוע הפתיחה. האירוע יתמקד בטכנולוגיות תעופה מתקדמות, סינרגיות תפעוליות בין מטענים, לוגיסטיקה ו-MRO, בניית כוח העבודה העתידי וקיימות.

הוד מעלתו שיח' אחמד בן סעיד אל מקטום, יו"ר ומנכ"ל Emirates Airline & Group אמר: "ראוי שדובאי מכינה את הבמה למנהיגים עולמיים בעלי חזון ומקבלי החלטות בתחום התעופה והחלל להתכנס לדיונים מרכזיים ושיתופי פעולה רבי עוצמה. לעזור להגדיר מחדש איך העתיד יכול להיראות עבור התעשייה בשבוע העתיד של התעופה. המחויבות האסטרטגית של דובאי למינוף טכנולוגיה וחדשנות ואימוץ המהפכה הדיגיטלית היא קרקע פורייה לגישות חדשות ולדחוף את הגבולות של מה שאפשר לפעילות יעילה ובת קיימא יותר, ולעצב מחדש את המסע והחוויה של הנוסעים כשהתעשייה מתקדמת".

שבוע העתיד של התעופה יכלול גם פלטפורמת תערוכה עשירה המציגה את החידושים האחרונים בטכנולוגיות התעופה. המבקרים יכולים ללמוד על מוצרים ומושגים חדשים ולהתחבר לנציגי התעשייה.

Exit mobile version