Site icon IAS

רשת קפה קפה זכתה במכרז להפעלת בית הקפה בטרמניל 3

רשות שדות התעופה הפחיתה בלמעלה מ2.5  מיליון ₪  את תשלום דמי המינימום  במכרז וחייבה את המתמודדים  להתחרות על המחיר הנמוך לצרכן ולהפחית  מהמחיר המקסימלי את סל המוצרים הבסיסי שנקבע ע"י הרשות  כבסיס לתחרות. בכך ניתן יתרון למחיר התחרותי על כיס הנוסעים .

 

"קפה קפה " תשלם לרשות  שדות התעופה  דמי זיכיון  הנמוכים בלמעלה מ2 מיליון ₪ בסך  2.033 מיליון ₪ בשנה  אשר יגולגלו לטובת המחיר לצרכן. רשת  "קפה קפה"   זכתה במכרז רש"ת לחמש שנים והיא מפעילה  סניפים נוספים הן בטרמינל 1 והן בשדה דב.

 

כזכור, הרשות החליטה שלא לממש  את תקופת האופציה לזכיינים במסגרת החוזה להפעלת בתי הקפה באולם שחקים של טרמינל 3   ו"בדיוטי-פרי" ולפרסם  במקומם מכרז להפעלת בתי הקפה תוך הכתבת סל מוצרים במחירים מופחתים והגברת התחרות על המחיר הנמוך לצרכן וכך לאפשר   שירות מיטבי  לקהל הנוסעים והמבקרים בנתב"ג הן מבחינת המחיר ,  מבחינת המגוון, והן מבחינת התחרות על כיס הצרכנים .

 

כמו כן תפרסם הרשות בתחילת 2015  מכרז    להפעלת 2 בתי קפה נוספים באולם שחקים וב"דיוטי-פרי " בנתב"ג  בהם תפחית הרשות את דמי המינימום בכ50%  במטרה לאפשר סל מוצרים בסיסי במכירים  מוזלים לקהל הצרכנים.

 

בנתב"ג נקודות ההסעדה והאוטומטים למזון ושתייה בהם מגוון רחב של מוצרים, בטווח רחב של מחירים כאשר תחום המזון בנתב"ג מפוקח ע"י הרשות באופן שוטף ועל בסיס יומיומי, הן מבחינת טיב השירות והן מבחינת רמת המחירים.

Exit mobile version