Site icon IAS

רשת פוגעת בתיירות הנכנסת "

חטיבת תיירות נכנסת בהתאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל רואה בדאגה רבה את פעולתה של רשות שדות התעופה, שהוציאה צו הרחקה לחברת גט טקסי לנסיעות מנתב"ג, ובזאת מחזקת המשך גביית תעריפים גבוהים במובהק מתיירים אשר מגיעים לישראל, ומשלמים עבור פעולותיהם הראשונות כאן מחירים מופרזים, שלא לומר מופקעים. זוהי תולדה של מונופול על שער הכניסה לישראל.

 

כבר בשנת 2012 פנתה חטיבת תיירות נכנסת בהתאחדות אל שר התחבורה בקריאה לפעול נחרצות נגד תעריפי הנסיעה במוניות הנגבים מן התיירים הנכנסים, אשר יקרים בשיעור שבין 30% ל-50% מאלה הנגבים עבור נסיעה בכיוון השני – אל נתב"ג.

 

צו ההרחקה שהוציאה רשות שדות התעופה, אשר מתייחס אך ורק לנסיעות מנתב"ג, מחזק את התמונה המצערת, לפיה יש גורמים אשר מעוניינים להמשיך בהתנהלות המנצלת כלפי התיירים הנכנסים לישראל ואף להגן עליה.

 

ידוע היטב כי הרושם הראשוני של תייר משפיע רבות על יחסו של אדם לסביבתו, וכך אף בעת כניסתו של תייר שהגיע לביקור בישראל מארץ אחרת. מצער מאד ומרגיז לגלות, כי בפגישתם הראשונה של התיירים הנכנסים עם מדינת ישראל הם נתקלים במחיר יקר במיוחד ובשירות לקוחות נצלני.

 

מצער עוד יותר לגלות, כי רשות ממשלתית בישראל לא רק נותנת ידה להתנהלות כזו, אלא אף פועלת לחיזוקה ולהגנתה.אין להתעלם גם מן הפגיעה שעולה מצעד זה בזכותו של תייר לנסוע עם כל מונית שיבחר.

 

חטיבת תיירות נכנסת בהתאחדות קוראת לרשות שדות התעופה למשוך את ידה מאינטרסים עסקיים זרים, ולבטא בהתנהלותה את האחריות הלאומית המתבקשת – לעשות כל שניתן כדי לחזק את התיירות הנכנסת לישראל.

 

 

Exit mobile version