Site icon IAS

רש"ת: מרכז להקמת מרכז לוגיסטי

נתב"ג ממשיך בצמיחה: שנת 2016 הייתה שנת שיא בפעילות התעופתית הבינלאומית בהיקף תנועת הנוסעים והמטוסים בנתב"ג. בשנה זו ביסס נתב"ג את מעמדו כחלק מנמלי התעופה הבינלאומיים בקטגוריה של היקף פעילות לשדות בהם תנועת הנוסעים גבוהה מ15 מיליון נוסעים בשנה. במהלך 2016 שונעה גם תנועת שיא של מטענים בנתב"ג במשקל כולל של  315.699 טון מטענים עלייה של 9.9%  אחוז.

בדומה להתפתחות שדות בינלאומיים ופיתוח אזורים תומכי  פעילות  ואזורי מסחר תעופתיים יורחב גם המתחם הלוגיסטי בנמל התעופה בן גוריון.

רשות שדות התעופה פרסמה מכרז להקמת מרכז לוגיסטי בנתב"ג הסמוך לאזור המטענים במיקום אטרקטיבי בעל יתרון תפעולי לחברות לוגיסטיקה הסמוך לכניסה לנמל התעופה בן גוריון (מכביש מס' 1, בצידו הדרום מזרחי) בעל   יתרון  נגישות.

המכרז, מיועד לחברות אשר מחזור המכירות המצטבר שלהן  בשלוש שנים האחרונות  היה לפחות  20 מיליון ₪ .

המרכז הלוגיסטי החדש יוקם בשיטת DBOT  כאשר החברה שתזכה במכרז תתכנן ותקים את המרכז בהתאם לצרכיה, תנהל ותפעיל אותו במהלך 24 שנים ו-11 חודשים.  החברה, תהייה רשאית  לתכנן  את המרכז  הלוגיסטי בשטח מינימאלי של 10,000 מ"ר, ולהפעיל בשטחו משרדים, מחסנים, שטחים לוגיסטיים, שטחים תפעוליים, חניונים וחנייה תת קרקעית  אשר ישמשו את פעילותה.

על פי תנאי המכרז רשות שדות התעופה תשתתף בהשקעת הזוכה במכרז בתכנון ובהקמת המרכז הלוגיסטי  בסכום שלא יעלה על 3,000 ₪ למ"ר בנוי משטחו של המבנה הלוגיסטי שתקים החברה  הזוכה עד לשטח מקסימאלי של 18,000 מ"ר.

 

Exit mobile version