Site icon IAS

רשת ישרוטל מעודדת אירועי תרבות

רשת ישרוטל רכשה מראש אלפי כרטיסים לפסטיבל הבינלאומי "קלאסי בים האדום", בניצוחו ובניהולו המוסיקאלי של המאסטרו ולרי גרגייב, אשר יתקיים באילת בתאריכים 16-19 בינואר 2014.

 

מנכ"ל מלונות ישרוטל, ליאור רביב, מסר כי הנהלת החברה התחייבה מראש לרכישת כרטיסים לקונצרטים, וזאת על מנת לסייע בקיומו של הפסטיבל הבינלאומי, לו היא מייחסת חשיבות רבה ומעריכה את תרומתו לקידום התיירות  לאילת.

 

העזרה של ישרוטל לפסטיבל קלאסי בים האדום באה לידי ביטוי גם באירוח, ללא תשלום, של כל נגני תזמורת וחברי מקהלת מרינסקי וכמובן של מאסטרו ואלרי גרגייב.

 

"ישרוטל ממשיכה להיות חברת המלונות העיקרית והמובילה באילת בסיוע לקיום אירועי תרבות בינלאומיים ומקומיים כאחד. מזה שנים רבות, בהיותנו חלק מהקהילה האילתית, אנו משקיעים משאבים כספיים ואנושיים בסיוע להפקת אירועי תרבות, אשר מביאים בעקבותיהם אורחים רבים לעיר אילת כולה. בין היתר אנו מפיקים את פסטיבל ישרוטל קלאסיקאמרי בהשתתפות התזמורת הקאמרית הישראלית, שיתקיים בימים 30.1-2.2 זאת הפעם ה- 16, ובחודש ספטמבר נקיים את ישרוטל פאטה מורגנה בפארק תמנע", הוסיף ליאור רביב.

 

במלונות ישרוטל נערכים גם למתן תשומת לב מיוחדת לאורחים שיגיעו להתארח בימי הפסטיבל, ע"פ מיטב המסורת המקובלת בישרוטל באירועים אלו. בין היתר, מתקיימות הסעות מסודרות ומיוחדות לאורחי ישרוטל מהמלון לקונצרטים בנמל אילת, קבלות פנים (קוקטייל) מתקיימות לפני היציאה לקונצרטים, כיבוד חם מקדם את פני האורחים בעת שחוזרים בלילה מהקונצרט, וארוחת בראנץ' מיוחדת תוצע בשבת לאורחים במלון ישרוטל המלך שלמה.

 

דוגמאות למחירי חבילת אירוח במלונות ישרוטל לזוג, ל-3 לילות (ימים ה'-א'), הסעה וכרטיסים ל-2 קונצרטים-הינם: החל מ- 3751 ₪ במלון ישרוטל ריביירה קלאב על בסיס לינה בלבד, החל מ- 4574 ₪ במלון ישרוטל אגמים על בסיס לינה וארוחת בוקר, והחל מ- 6814 ₪ במלון רויאל ביץ' אילת על בסיס לינה וארוחת בוקר.

 

ניתן להתארח גם במלונות ישרוטל המלך שלמה, ישרוטל הנסיכה וישרוטל רויאל גארדן.

למידע נוסף ולהזמנות: www.isrotel.co.il , 1-800-800-808

 

Exit mobile version