Site icon IAS

ריינאייר תשיק קו תל אביב-מרסיי באוקטובר 2019

מרסיי. ריינאייר תציע מאוקטובר טיסה ישירה לעיר הנמל הצרפתית. צילום Depositphotos

חברת האולטרה לואו-קוסט ריינאייר (Ryanair), הודיעה כי תשיק החל מאוקטובר 2019 קו חדש בין תל אביב למרסיי שבצרפת, שיפעל שלוש פעמים בשבוע. זאת במסגרת לוח טיסות החורף של 2019 שיושק בקרוב. הטיסות בימים שלישי, חמישי ושבת, ימריאו מנתב"ג  בשעה 19:55 וינחתו במרסיי בשעה 23:15. הטיסות מצרפת ייצאו בשעה 14:05 וינחתו בתל אביב בשעה 19:05.

לפי אתר האינטרנט של החברה, מחירי הטיסה שהחברה מציעה מתחילים ב-34.97 יורו לכיוון. מחיר זה כולל תיק יד קטן בלבד. במחיר מ-73.83 יורו תוכלו לעלות למטוס עם שני תיקים, למסור מזוודה עד 20 ק"ג, לקבל עדיפות בעליה למטוס וגם לבחור מושב רגיל.

אפשר מעתה לעשות הזמנות עד מרץ 2020 וליהנות ממחירים נמוכים במיוחד וכן משורה של הטבות הכוללות את השיפורים שעליהם הודיעה חברת התעופה לפני ימים אחדים, כולל אפשרות לשינוי בהזמנה ללא תשלום ל-48 שעות, פיצוי למי שמוצא מחיר נמוך יותר בתוך שלוש שעות, פיצוי על איחור בטיסה, תמיכה 24/7 ועוד.

ריינאייר. מוסיפה טיסות מיעדים חדשים בחורף. צילום Depositphotos

לוח טיסות החורף המלא ל-2019 של ריינאייר יחשף בקרוב. לפי הודעת החברה, את תחילת הטיסות למרסיי היא חוגגת במכירת מושב במחיר של 29.99 יורו לכיוון למימוש בחודש אוקטובר, אשר חייב להיות מוזמן עד יום חמישי ה-28 בפברואר בחצות, ורק באתר Ryanair.com.

בחודש שעבר ביקר בישראל מנכ"ל ריינאייר, מייקל או'לירי, והבטיח להגדיל את מספר יעדי הטיסות לישראל.

כיום מוצע למרסיי מבחר של טיסות ישירות כמו עם אל על וטיסות המשך עם אייר פראנס/קלמ, פגסוס, טורקיש איירליינס ועוד.

מרסיי היא העיר המאוכלסת ביותר בצרפת אחרי פריז,  עיר נמל מקסימה וקוסמופוליטית המהווה גם את שער הכניסה לחבל פרובאנס. מסלול טיול מעגלי שמתחיל במרסיי, ממשיך אל הערים העתיקות והכפרים המקסימים של חבל פרובאנס, כשבדרך חולפים על פני כרמים, שדות לבנדר ושאר נופים מרחיבי לב.

ריינאייר גם הודיעה אתמול על פתיחת בסיס חדש בטולוז-Blagnac כחלק מתוכנית החורף של 2019. היא תציב בטולוז שני מטוסים ותחבר בינה לבין 20 יעדים, מתוכם 11 יעדים חדשים: מרסיי, אליקנטה, ברסט, בודפשט, ליל, לוקסמבורג, אוג'דה, פלרמו, פורטו, טנג'יר וולנסיה, שיעביר מדי שנה מיליון נוסעים דרך נמל התעופה טולוז.

Exit mobile version