Site icon IAS

ריינאייר מתרחבת במזרח התיכון ותטוס מאוקטובר לביירות שבלבנון

ביירות שבלבנון. מרחק חצי שעת טיסה מפאפוס. צילום Depositphotos

חברת הלואו-קוסט ריינאייר מרחיבה את רשת הטיסות שלה מהרכזת (HUB) בפאפוס שבקפריסין ותטוס החל מחודש אוקטובר לשדה התעופה הבינלאומי רפיק חרירי שבביירות, לבנון. מאז מלחמת האזרחים בלבנון בשנים 1975-1990 ושנות הלחימה בסוריה, הדרך להגיע ללבנון וממנה היתה בעיקר בחברת התעופה הלבנונית MEA.

עתה מגיע השינוי והחל ב-30 באוקטובר תציע ריינאייר שלוש טיסות שבועיות בין הבירה הלבנונית לעיר הנופש הקפריסאית, במחיר של 15 יורו לכיוון. כך פורסם בעיתון אינדפנדנט.

לפי העיתון, אפשר יהיה לטוס מנמל התעופה הלונדוני סטנסטד לביירות עם עצירה בפאפוס במחיר של 143 דולר הלוך ושוב. מחיר טיסה של בריטיש איירווייס ושל החברה הלבנונית MEA עומד על כ-374 דולר.

ריינאייר תציע טיסות לביירות גם מערים נוספות בבריטניה ובהן ליברפול, דרך פאפוס וטיסות ישירות מפאפוס לתל אביב ועמאן שבירדן.

ריינאייר מובילה בטיסות בקפריסין. צילום Depositphotos

17.99 יורו לטיסה באוגוסט

מהודעה של כיארה ריברה מריינאייר עולה כי "אנחנו שמחים להודיע שמחיריה הנמוכים של ריינאייר הגיעו לביירות, היעד החדש והראשון שלנו בלבנון. הקו החדש לפאפוס שבקפריסין מתחיל באוקטובר 2019 ויפעל שלוש פעמים בשנה בחודשי החורף. צרכנים מלבנון יכולים להזמין טיסות עד מרץ 2020".

כדרכה, מכריזה החברה על מבצע שמסתיים מחר, יום שישי ה-12 בחודש בחצות, ולפיו אפשר לרכוש כרטיס במחיר של 17.99 יורו לטיסה באוגוסט. זמן הטיסה בין פאפוס לביירות עומד על כחצי שעה.

הלבנונים אינם היחידים שיכולים לשמוח על הקו החדש. רשות התיירות האזורית של פאפוס קיבלה בברכה את ההודעה של ריינאייר ומנהלה אמר לאתר אינטרנט מקומי שפאפוס מתקרבת למטרתה להפוך שוב ליעד נופש לכל חודשי השנה. הוא הודה לריינאייר על האמון ביעד ולשדה התעופה והשרים על מאמציהם לקדם את הקישוריות של האי.

ב-26 ביוני אישרה ריינאייר כי תמשיך את הצמיחה שלה בקפריסין בחורף ותטיס 1.2 מיליון נוסעים בשנה מלרנקה ופאפוס – גידול של 30% לעומת השנה שעברה. ריינאייר היא כיום החברה המובילה בפלח השוק התעופתי של קפריסין. היא תציע בחורף 25 קווים, כולל 7 קווים חדשים מפאפוס –  ברלין טגל, קייב, מיקונוס, קטוביץ' ומלטה.

ביירות נבחרה השנה בין ערי התיירות המובילות במזרח התיכון.

Exit mobile version