Site icon IAS

ריינאייר ממשיכה להצטייד במטוסים חדשים

חברת ריינאייר, חברת הלואו-קוסט הגדולה באירופה, ויצרנית המטוסים בואינג, הודיעו על הזמנה ל-25 מטוסי בואינג 8-Max 737  נוספים בשווי של  3 מיליארד דולר.

ניל סורהאן, חשב בחברת ריינאייר: "אנו שמחים להודיע על השלמת הזמנה ל- 25 מטוסי בואינג 737 מדגם "גיימצ'נג'ר" (Gamechanger) החדש". יחד עם ההזמנה הנוכחית, מספר המטוסים שריינאייר הזמינה מבואינג מדגמי 737Max-8 עומד על 135 מטוסים חדשים שיסופקו בשנים הבאות.  לדברי סורהאן הגיימצ'נג'ר בהחלט משנה את כללי המשחק, עם תוספת של 8 מושבים לעומת מטוס הבואינג 737-800 הדור הבא שריינאייר מפעילה כיום. "בחרנו במטוס זה כי הוא משלב בתוכו את הטכנולוגיה החדשנית ביותר, מנועים מתקדמים ומערכת כנפונים חדשה ופורצת דרך, המבטיחה חסכון משמעותי בצריכת הדלק ואף הפחת רעשים בזמן הטיסה. הגיימצ'נג'ר יסייע לנו לשמור על התואר חברת התעופה הנקיה והירוקה ביותר באירופה ואנו נרגשים לקראת קבלתו כבר באביב, 2019."

הראשונה להשיק את מטוסי הבואינג 737-8 MAX 

חברת ריינאייר הייתה הראשונה בעולם להשיק את מטוס ה-737 MAX 8 בעל קיבולת מושבים מוגדלת. ריינאייר הזמינה 100 מטוסי בואינג מדגם זה בשנת 2014, ועשרה נוספים במהלך הסלון האווירי שהתקיים בפריז אשתקד. המטוסים החדשים מסוגלים לשאת עד 197 נוסעים ויש בהם כדי להבטיח לריינאייר גידול בהכנסות, תוך חיסכון של עד 14% בהוצאות הדלקים.

היישן מוניר, סמנכ"ל מכירות ושיווק בחברת בואינג למטוסים מסחריים: "אנו מעריכים את המחויבות ההולכת ומעמיקה של ריינאייר למטוסי ה-737 MAX, שמוצאת את ביטויה בהגדלת מספר המטוסים מן הדגם הזה שהחברה מזמינה מבואינג. התוספת הנוכחית להזמנה של ריינאייר מוכיחה שוב שהבואינג 737 MAX 8 הינו הבחירה המושלמת עבור חברות לואו קוסט בכל העולם. קיבולת מורחבת של מושבים מבטיחה ללקוחותינו גידול פוטנציאלי ברווחים, במינימום הוצאה עבור כל מושב".

חברת התעופה ריינאייר מפעילה את מספר מטוסי ה-737-800 הגדול בעולם, והיא הלקוחה הגדולה ביותר של בואינג באירופה. במהלך החודש שעבר, נמסר המטוס ה-500 מדגם בואינג 737 הדור הבא לחברת התעופה ריינאייר, שהזמינה עד היום יותר מ-650 מטוסי בואינג.

טכנולוגיה מתקדמת

מטוס ה-737 MAX של בואינג משלב בתוכו את הטכנולוגיה המתקדמת בשוק המטוסים צרי הגוף, כולל מנועי CFM International LEAP-1B מתקדמים, מערכת כנפונים בטכנולוגיה חדשנית, עיצוב תקרה מיוחד בסגנון Boeing Sky Interior, צג טיסה מוגדל בתא הטייס ושדרוגים רבים נוספים.

משפחת מטוסי ה-737 MAX נמכרת בקצב המהיר ביותר בהיסטוריה של בואינג. עד היום, החברה רשמה כ-4,500 הזמנות למטוסים אלו מ-96 לקוחות מסביב לעולם.

Exit mobile version