Site icon IAS

ריינאייר מבטלת כ-50 טיסות ביום

חברת הלואו קוסט ריינאייר תבטל במשך 6 השבועות הקרובים כ-50 טיסות ליום, בגלל הוצאת טייסים לחופשות. אתמול פרסמה החברה את הרשימה המלאה של ביטולי הטיסות, בין יום חמישי 21 ספטמבר עד יום שלישי 31 באוקטובר הקרוב. ביטולים אלה הופנו במידת האפשר, לנמלי התעופה הגדולים של ריינאייר, אליהם היא פועלת בתדירויות גבוהות ובימים רבים, כדי שתוכל להציע ללקוחות טיסות חלופיות.

תיאום לקוי

הסיבה לביטולי הטיסות היא תאום לקוי של חופשות הטייסים. תכנון לקוי זה גרם להוצאתם המרוכזת של הטייסים לחופשות מאורגנות בשבועות הקרובים, ובעקבות כך לביטולים של כ-50 טיסות ביום ולפגיעה בנוסעים. מריינאייר נמסר, כי היא משקיעה עתה מאמצים רבים על מנת לתקן את הנזקים שנגרמו.

רשימת הביטולים באתר החברה

הרשימה המלאה של ביטולי הטיסות, מיום חמישי 21 באוקטובר עד שלישי 31 באוקטובר, מופיעה  באתר החברה – Ryanair.com . לקוחות שנפגעו מביטולי הטיסות יוכלו לקבל טיסות חלופיות או החזרים מלאים.

מסביר מייקל או'לירי צריינאייר: "98% מהלקוחות שלנו לא יושפעו במשך 6 השבועות הקרובים מביטולים. אנחנו מתנצלים בפני אותם לקוחות שטיסותיהן בוטלו. עשינו כמיטב יכולתנו כדי להבטיח שנוכל לחזור ולהתאים את רובן של הטיסות החלופיות באותו יום או למחרת.
 
"פישלנו בהוצאת טייסים לחופשות שנתיות בחודשים ספטמבר ואוקטובר, בעת שנסינו להקצות חופשות במשך שנה שלמה. בעיה שלא תחזור ב-2018". אני מתנצל בכנות בפני הלקוחות שלנו בגין הדאגות שיגרמו להם. קיבלנו החלטה לבטל רק חלק קטן מ-2,500 הטיסות היומיומיות שלנו, כדי שנוכל לספק כיסוי נוסף ולהגן על הדייקנות של 98% מהטיסות שלא יושפעו מביטולים אלה".

Exit mobile version