Site icon IAS

ריינאייר השיקה תוכנית שיפורים ללקוחותיה

קני ג'ייקובס ודיילים עם הססמאות מקמפיין מקצה השיפורים עליו הכריזה החברה. צילום Ryanair

ריינאייר (Ryanair), חברת טיסות הלואו-קוסט האירופית, חשפה אתמול את השיפורים האחרונים שהיא מכניסה בתחום הטיפול בלקוחות לשנת 2019, שיציעו יותר בחירה, במחיר נמוך יותר ועם "טיפול נהדר".

וכך פירטה החברה את השיפורים:

המחירים הנמוכים ביותר – אם תמצא מחיר זול יותר תוך שלוש שעות – תזכה בהחזר של ההפרש וכן 5 יורו בנקודות של מועדון הנאמנות MyRyanair

דיוק בזמנים – החברה תציג דיוק של 90% בנחיתות או שבחודש הבא תוריד ב-5% את מחירי הטיסה

הכנסת מטוסי בואינג 737 MAX – עיצוב פנים חדש, יותר מקום לרגליים, יותר מושבים ומטוסים "ירוקים" מבחינת איכות הסביבה – החל מחודש אפריל

טיפול בתלונות –  פיצוי על עיכובי טיסות לפי תקנת EU261 של האיחוד האירופי, טיפול של עד עשרה ימים בתלונות, מענה ללקוחות 24/7, תשובה תוך 2 דקות

שינוי הזמנות – אפשרות לשנות הזמנות במשך 48 שעות ללא חיוב

שיפורים באיכות הסביבה –תוכנית להפחתת פליטת הפחמן והקטנת השימוש במוצרי פלסטיק תוך חמש שנים

תוכנית שדרוג חדשה – תמורת סכום שנתי של 199 יורו יקבל הנוסע כל השנה בחירת מושב ללא תשלום, מסלול מהיר ובורדינג מועדף לנוסעים מתמידים

כמו כן, שיפורים דיגיטליים ובהם כרטיסים לאירועי ספורט, מדריכי טיולים ואינטרנט מהיר יותר.

מימין, אנדריאס גרובר מנכ"ל לאודרמושן ומשמאל מייקל או'לירי, מנכ"ל ריינאייר עם מכירת החברה לריינאייר. צילום Ryanair

שואפת להגיע ב-2020 ל-200 מיליון נוסעים בשנה

ריינאייר סיימה את שנת 2018 עם .129.4 מיליון נוסעים ולדברי מנהל השיווק קני ג'ייקובס, 152 מיליון הנוסעים שהיא מתעתדת להטיס השנה, ייהנו משיפורים אלה ובקיץ גם ממטוס הבואינג החדש MAX שישנה את חוקי המשחק (Gamechanger). "למרות שאנו ממשיכים לשפר את הטיפול בלקוחותינו, דבר אחד שלא ישתנה הוא המחיר הנמוך שלנו – אשר אנו מבטיחים שלא יהיו לו מתחרים – והלקוחות שלנו ימשיכו ליהנות מבחירת היעדים הגדולה ביותר, עם טיסות הנוחתות במועד ועם חוויית טיסה, כאשר אנו מגדילים את הצי שלנו, את התנועה ואת הנתיבים".

ריאנאייר סיימה את הרבעון השלישי של 2018 עם הפסד של 20 מיליון יורו על אף גידול של 8% ל-33 מיליון יורו ברבעון וצמיחת ההכנסות ב-26%.  ההפסד יוחס לירידה של 6% במחירי הטיסה עקב עודף קיבולת בחורף באירופה, עליה במחיר הדלק, בצוותים ועלויות התקנה EU261 שעניינה פיצוי נוסעים על עיכוב בטיסות..

בתחילת פברואר הודיעה ריינאייר כי במהלך 12 החודשים הקרובים תיצור Ryanair אחזקות Plc ארבע חברות תעופה – ריינאייר אירלנד; ריינאייר בריטניה, שבסיסה בשדה התעופה סטנסטד;  לאודרמושן שבסיסה בוינה, אוסטריה, ונאבקת עכשיו לקבל את הסלוטים של גרמניה איירליינס שקרסה; ריינאייר סאן – שמרכזה בוורשה, פולין. לכל חברה מנהל בכיר וצוותי ניהול משלה. כתוצאה מכך, המנכ"ל מייקל או'לירי, יהפוך למנכ"ל הקבוצה.

חברת התעופה גם הביעה דאגה מהאפשרות שבריטניה תפרוש מהאיחוד האירופי (הברקזיט) ללא הסכם, "למרות שאנו מקווים שהשכל הישר יגבר ויוביל לעיכוב בברקזיט או להסכם. נקטנו בכל הצעדים הדרושים כדי להגן על עסקי Ryanair בסביבה ללא עסקה", נמסר מריינאייר. לחברה יש עתה אישור הפעלה בבריטניה כדי להגן על שלושת נתיבי הטיסה המקומיים שלה. היא הבטיחה שתישאר חברת תעופה בשליטת האיחוד האירופי, גם אם בריטניה יוצאת האיחוד האירופי ללא עסקה.

ב-2020 שואפת ריינאייר להגיע ל-200 מיליון נוסעים בשנה. בישראל הטיסה ריינאייר אל נתב"ג וממנו בשנת 2018 517,7 אלף נוסעים לעומת 171,5 אלף בשנת 2017 – עליה של יותר מ-200%.

Exit mobile version