Site icon IAS

ריינאייר הפסיקה טיסותיה לאילת

ביום ו' התקיימה הטיסה האחרונה של חברת ריינאייר האירית לאילת בעונת החורף הנוכחית. חברת הלואו קוסט שבחרה להתחיל את טיסותיה לישראל דווקא מדרום, אמורה לשוב ולהפעיל את טיסותיה בעונת החורף הבאה. מאז שריינאייר התחילה לטוס לנמל עובדה, ב-5 בנובמבר 2015, היא הפעילה 242 טיסות והטיסה 35,498 נוסעים.

ריינאייר, חברת התעופה לטיסות מוזלות (Low Cost) החלה, כאמור, להפעיל מחודש נובמבר 2015 טיסות לישראל לנמל עובדה שליד אילת, משלושה יעדים: קובנה שבליטא, בודפשט שבהונגריה וקרקוב שבפולין.

ריינאייר ידועה במחירי הטיסה הנמוכים שהיא גובה, מסרה בזמנו, כי היא מעוניינת להפעיל טיסות גם לנתב"ג, אבל בהתאם למדיניות הפעלת טיסותיה, כשהמחסום הגדול לכניסת פעילות סדירה שכזאת היא מדיניות העמלות הנהוגות בנתב"ג. לחברה יש מודל עסקי מאוד ייחודי, שעקרונותיו העיקריים  – זמן שהייה קצר על הקרקע ומיסוי נמוך, המאפשר לחברה להוזיל בצורה משמעותית את מחיר טיסותיה.

שלא כמו בנמל עובדה ששם יושמו עקרונות אלה, בתוספת הבונוס של משרד התיירות והתאחדות המלונות שניתן על כל נוסע שהוטס, בסכום של 47 פאונד. עקרונות אלה לא ניתנו לחברת הלואו קוסט בנתב"ג ולכן היא לא טסה אליו.

החברה, הנחשבת לחברת הטיסות המוזלות הגדולה באירופה, מפעילה היום 74 בסיסים, טסה ל-191 נמלי תעופה בעולם ב-31 מדינות. 1,600 קווי תעופה, בשנת 2014 הטיסה כ-100 מיליון נוסעים. החברה מפעילה 315 מטוסי בואינג 737-800 ויש לה הזמנה ל-380 מטוסי בואינג נוספים.

 

 

Exit mobile version