Site icon IAS

רוליק, חברת המזוודות החכמות זכתה בפרס החדשנות בהונג קונג

רולינק, חברת המזוודות החכמות הישראלית בטקס הזכייה בהונג קונג. צילום יח"צ

רולינק (ROLLINK), חברת המזוודות החכמות הישראלית אשר פעילה כבר בלמעלה מ-30 מדינות בעולם, זכתה בסוף השבוע בפרס החדשנות המותגית בטקס לחדשנות עסקית של דרום-מזרח אסיה, שנערך בהונג קונג. הפרס ניתן על החדשנות המותגית והמוצרית של רולינק, אשר יצרה סגמנט חדש בשוק המזוודות העולמי. זו הזכייה השנייה המשמעותית של החברה, והפרס השלישי שבו היא זוכה, לאחר שכבר זכתה בשני הפרסים הראשיים בתערוכת המזוודות הגדולה בעולם בארה"ב בשנת 2020.

קולקציות המזוודות המתקפלות של רולינק זוכה להצלחה כבירה בעולם ובישראל ונמכרת ברשתות יוקרה בעולם דוגמת Macy’s בארה"ב, KADEWE בגרמניה, Isetan ביפן, manor בשווייץ ועוד; בנוסף ליפן, הונג קונג וטוויאן, שבהן המותג כבר נמכר למעלה מארבע שנים, לאחרונה התווספו בדרום מזרח אסיה המדינות תאילנד, הפיליפינים, דרום קוריאה וסינגפור – ולראשונה גם שתי מדינות מוסלמיות שלא מקיימות קשרים דיפלומטיים עם ישראל – אינדונזיה ומלזיה. בכך, משלימה רולינק, המותג הישראלי-בינלאומי, רצף של הצלחות מסחררות ממזרח עד מערב.

כיום ניתן להשיג בארץ את הדגם האחרון של המותג,FLEX 360 SPINNER , שהוא BEST SELLER של החברה ברחבי העולם. דגם של מזוודה מקפלת קשיחה, הראשונה בעולם שיוצרה בכל שלושת הגדלים, שכולם ארבעה גלגלי ספינר כפולים לתנועה חלקה וקלה, עיצוב פנימי מפנק לאריזה חכמה ונוחה, ומנעול TSA מובנה בתקן אמריקאי בכל מזוודה. המזוודות קלות משקל ובעלת תכולת אריזה מרבית המגיעה לנפח עצום של 100 ליטרים במזוודה הגדולה ו-40 ליטר במזוודת הטרולי.

רולינק, חברת המזוודות החכמות הישראלית בטקס הזכייה בהונג קונג. צילום יח"צ

כל הגדלים עשויים מפולי קרבונט טהור העמיד בפני שברים ושריטות ומגיעים עם 5 שנות אחריות. ניתן לקפל את המזוודה, תכונה המאפשרת אחסון נוח וקל במגוון מקומות כמעט בלתי מוגבל החוסך בזבוז של שטח בבית. עובדה חשובה בעיקר בשל העובדה שעבור מרביתנו המזוודה נמצאת בשימוש רק כ-5% מזמן החיים שלה. יכולת הקיפול מאפשרת גם לקחת את המזוודות הקטנות כמזוודה נוספת בתוך מזוודה הגדולה לטובת הקניות שתעשו במסעות השופינג בחו"ל.

ברולינק מספרים כי לקראת החגים יושקו במבצע השקה בינלאומי עוד שני מוצרים חדשים. הראשון – מזוודה מתקפלת בפטנט חדש (רשום כבר בארה"ב, סין, אירופה וישראל) שניתן יהיה לאחסן בתלייה בארון לצד החליפות והמעילים. המזוודה, שתגיע בשלושה גדלים שונים, כבר הוזמנה ע"י בתי הכלבו הגדולים בעולם; בנוסף יושק גם תיק נסיעות אישי המותאם לנוסעים לחו"ל וגם לשימוש יום יומי, בעיצובים מרהיבים.

להשיג באתר www.rollink.co.il ובחנויות נבחרות.

Exit mobile version