Site icon IAS

רויאל ג'ורדניאן: 20 שנות פעילות בישראל

אמש (יום ב'), נערך במלון דן פנורמה בת"א אירוע חגיגי לרגל 20 שנות פעילות של חברת התעופה הירדנית רויאל ג'ורדניאן בישראל. האירוע נערך בניצוחה של דבורה ברוכשטיין שהקימה את נציגות החברה בישראל מיומה הראשון, מיד לאחר חתימת הסכם השלום עם ירדן. ב- 20 השנים האחרונות כיהנה כמנכ"לית הנציגות, במהלכן הובילה את החברה להישגים רבים ופתחה בפני התיירים הישראלים דרך קצרה וזולה יותר להגיע ליעדים רבים בעולם.

מאז 2013 מנוהלת נציגות רויאל ג'ורדניאן בישראל ע"י חברת "רום תעופה" אשר נמצאת בבעלותו של איש העסקים מיקי אזולאי, מוותיקי ענף הנסיעות המשמש כבעלים של קבוצת איילה.

באירוע השתתפו בכירי החברה מירדן ומישראל: סרבר איידין- קצין המסחר הראשי במטה החברה בעמאן, יולה איזק- אחראית פרויקטים מיוחדים ברויאל ג'ורדניאן, דבורה ברוכשטיין- מנכ"ל נציגות החברה בישראל, מיקי אזולאי- בעלי קבוצת איילה, יניב בנג'י- סמנכ"ל קבוצת איילה, אנשי עסקים, בכירים מתחום התיירות, לקוחות מוכרים כגון גבי גזית וננסי ברנדס, וכן סוכני נסיעות וצוות החברה בארץ.

באירוע נשאו דברים מר סרבר איידין, הגב' יולה איזק והגב' דבורה ברוכשטיין.

 סרבר איידין קצין המסחר הראשי ברויאל ג'ורדניאן אמר כי החברה רואה חשיבות רבה בקו זה. "מדובר ביעד אסטרטגי המאפשר לישראלים רבים לקצר את זמני טיסתם ליעדים רבים בעולם, תורם לתחרות ולהורדת מחירי הטיסות, ובנוסף תורם לחיזוק היחסים בין המדינות. כמו כן, עד סוף השנה יתווספו לצי החברה 2 מטוסים נוספים מדגם ה"דרימליינר", ה- 787 של בואינג, ובכך יעמוד צי מטוסי ה"דרימליינר" של רויאל ג'ורדניאן על 7. בנוסף, שוקדים בחברה על שיפור השירות לנוסעים והוספת יעדים חדשים".

דבורה ברוכשטיין, מנכ"ל נציגות רויאל ג'ורדניאן בישראל אמרה כי:  "היום אנו לא רק מציינים 20 שנות פעילות, אלא 20 שנות שיתוף פעולה הדוק עם סוכנים ואנשי מקצוע שהפכו לחברים קרובים ברבות השנים. מידי שנה אנו עדים למגמה של עלייה בכמויות הנוסעים מישראל. מאז 2015 ועד היום אנו רואים עלייה של כ- 56%. מתחילת השנה נסעו כ- 60,000 אנשים מישראל לירדן ועד סוף השנה אנו מצפים להגיע ל 100,000 נוסעים. אני מודה מקרב לב לצוות המצוין, לסוכנים וללקוחות הנאמנים שחוזרים לטוס איתנו. אנו תמיד שואפים להשתפר ולהעניק שירות מקצועי ואדיב, עם מטוסים משוכללים, קונקשנים נוחים ומחירים אטרקטיביים עבור ישראלים, ליעדים רבים בעולם. ברוכשטיין, אשר מכהנת כמנכ"לית נציגות החברה בישראל מיום הקמתה, הוסיפה כי היא מצפה לחגיגה הבאה שתציין 20 שנים נוספות של המשך עבודה משותפת וחברות מצוינת.

רויאל ג'ורדניאן הינה חברת התעופה הלאומית של ירדן, אשר הוקמה בשנת 1963. בינואר 2014 זכתה החברה להיכלל ברשימת עשרת חברות התעופה הבטוחות ביותר לשנת 2013, על פי דירוג האתר airlineratings.com, בין היתר בשל העובדה כי טיסות החברה אינן עוברות מעל מדינות עוינות. כמו כן חברה "רויאל ג'ורדניאן" בברית חברות התעופה  ONE WORLD המאפשרת שיתוף פעולה וצבירת נקודות נוסע מתמיד עם חברות רבות נוספות.

בשנת 2014 שולבו בצי החברה  מטוסי ה"דרימליינר" מסוג 787 של בואינג, ובכך הפכה "רויאל ג'ורדניאן" לחברת התעופה השנייה במזרח התיכון, לקבל את הדגם.  המטוס החדש מספק 24 מושבים במחלקת עסקים, ו-246 מושבים במחלקת התיירים. בנוסף לאספקת דלק במחירים חסרי תקדים ועלויות תפעול נמוכות, ה"דרימלייניר"  כולל שורה של טכנולוגיות חדשות. 

 

 

 

Exit mobile version