Site icon IAS

רויאל ג'ורדניאן משיקה קו טיסות חדש עמאן – גואנגזו

חברת התעופה רויאל ג'ורדניאן  משיקה קו טיסות חדש מעמאן לעיר גואנגזו שבדרום סין. הטיסה הראשונה ליעד זה תמריא ביום ראשון ה-20 במרץ 2016. הטיסות תצאנה 3 פעמים בשבוע מת"א: בימי ראשון, שלישי וחמישי וחזרה בימי שני, רביעי ושישי. הטיסות בקו זה תבוצענה במטוס החדיש בעולם "הדרימליינר" מסוג בואינג 787B עם שתי מחלקות שירות, תיירים ועסקים.

מחיר כרטיסי הטיסה במחלקת התיירים החל מ-837$ ובמחלקת עסקים החל מ- 2,750$. רויאל ג'ורדניאן קיבלה אישור להטסת נוסעים גם בין בנגקוק לגוואנזו ולכן תתאפשר חניית ביניים בבנגקוק בכל אחד מהכוונים.

הנוסעים במחלקת העסקים ייהנו ממושבים מרווחים שהופכים למיטות בזווית של 180 מעלות, אוכל משובח ושירות ברמה גבוהה. כמו כן, מוזמנים נוסעי מחלקת העסקים ליהנות מטרקלין העסקים החדש והמפואר בזמן ההמתנה בנמל התעופה בעמאן ובגוואנזו.

במחלקת התיירים המושבים מרווחים, מסכים אישיים עם מגוון רחב של ערוצים וכן בחירה בין 3 סוגי ארוחות (בשר,עוף או דגים). כמו כן, תתאפשר בחירת ארוחות מיוחדות כגון כשר, צמחוני, ילדים וכדומה. 

במחלקת התיירים כל נוסע יהיה זכאי לכבודה אחת של עד 30 ק"ג ובעסקים 2 מזוודות, אחת של 30 ק"ג ושנייה 23 ק"ג.

זו הפעם הראשונה שהחברה הירדנית רויאל ג'ורדניאן מציעה טיסות מת"א ליעד העסקי המרכזי בסין- גוואנזו. יעד זה מבוקש מאד בקרב אנשי עסקים ויבואנים מישראל וכעת עם פתיחת הקו החדש נפתחה בפניהם האפשרות להגיע אליו במהירות ובנוחות. 

Exit mobile version