Site icon IAS

רוח האיים של הוואי

תלמיד התיכון Aaron Nee בן ה-17 מהונולולו הוואי, הוא הזוכה בתחרות "עצב את המטוס" מבין 2700 תלמידי תיכון, שהשתתפו בתחרות עיצוב מטוס של חברת התעופה אלסקה איירליינס.

 

10 שופטים הכוללים אמנים, אנשי חינוך וחברי קהילה בחרו את שלושת העיצובים היפים ביותר לטעמם ואילו את העיצוב הזוכה בחרו תושבי הוואי דרך אתר האינטרנט של החברה. הזוכה המאושר יקבל כרטיס טיסה ל-4 נוסעים לכול אחד מיעדי החברה לבחירתו ובנוסף 5000 דולר מלגת לימודים. תלמיד התיכון הזוכה הצהיר שהוא מתכנן לקחת את משפחתו לביקור קרובים בניו יורק, שם הוא מקווה לראות שלג בפעם הראשונה.

 

"זו הייתה הזדמנות מדהימה לחלוק את יופייה של הוואי עם אנשים בכל רחבי המדינה. התחרות עזרה לי לשדרג את כישורי הגרפיים והוכיחה שעם עבודה קשה וירידה לפרטים אפשר ליצור דברים יפים", אמר  Aaron Nee.

 

העיצוב המנצח שמבטא את רעיון "רוח האיים" מתאר את שרשרת איי הוואי, הצבעים והתרבות הייחודית של המקום, שמעטרים מטוס בואינג 737-800 של חברת התעופה אלסקה איירליינס.

 

12 המועמדים הסופיים, המנצח ובכירים מחברת התעופה נאספו לטקס חלוקת הפרסים בנמל התעופה של הונולולו. בראד טילדן, נשיא ומנכ"ל חברת התעופה:" אין דרך טובה יותר מלהציג את יופיים של  איי הוואי על מטוס של אלסקה איירליינס. בשם כל העובדים אנו מברכים את המשתתפים והזוכים, שהציגו יצירות אומנות מדהימות".

Exit mobile version