Site icon IAS

קתאי פסיפק מתעצמת

קתאי פסיפיק, חברת התעופה הלאומית של הונג קונג ממשיכה לגדול ולהתרחב, ומבססת את מעמדה כחברת תעופה מובילה וחדשנית בעולם התעופה העולמית. קתאי פסיפיק רכשה 48 מטוסי איירבוס שייכנסו לפעילות עד שנת 2020. במהלך השנים-17- 2016 יצטרפו לשורותיה 22 מטוסי  איירבוס A350-900s , המטוס הראשון כבר נחת השבוע בנמל התעופה בהונג קונג.

26 מטוסי איירבוס  A350-1000s יצטרפו במהלך השנים 2018 – 2020 לצי החברה . רכישת 48 מטוסי איירבס הדור הבא  ,יגדיל משמעותית את קווי הטיסות הארוכות וקצרות הטווח .

במטוס החדש, מחלקות עסקים, פרמיום אקונומי, ותיירים . המושבים תוכננו על ידי מעצב המתמחה בעיצוב כורסאות ארגונומיות  נוחות ומרווחות יותר ,המצוידות במסך אישי  המאפשר לכל נוסע ליהנות מחוויית טיסה משודרגת.

לרגל השקת המטוס החדש, החברה מעניקה לראשונה שירותי WiFi לנוחיות הנוסעים, ומאפשרת לגלוש באינטרנט, לשלוח ולקבל הודעות טקסט  ומיילים. שירות זה ניתן בתשלום ויעלה החל מ- 9.95 $ לנוסע.

בנוסף חברת התעופה קתאי פסיפיק השיקה טרקלין עסקים חדש המשתרע על שטח של 1,000 מ"ר בשדה התעופה של הונג קונג. הטרקלין החדש מאכלס בו זמנית 550 אנשים, העיצוב והאלמנטים המיוחדים שמוצגים בטרקלין מתבססים על חיי הרחוב בהונג קונג בנתיבים "מהירים ו-"איטיים" כדי לתת  תחושת זהות מוחלטת לעיר .

באזור "הנתיב המהיר" שבו צמחייה טרופית עשירה הנוסעים ייהנו ממגוון עשיר של סוגי מזון כמו: טאפאסים, גבינות ומאפים לצד מזנונים המציעים מבחר של אוכל אסייתי. באזור המשקאות ממגוון עשיר של יינות וקוקטיילים לצד עגלות קפה המעוצבות בהשראת עגלות רחוב אסיאתיות בהן מגישים קפה איכותי ביותר להנאת האורחים. בנוסף ישנו מתחם Tea House שבו מוצגים סוגי תה שונים המוגשים בהתאם להעדפתו של הנוסע .

באזור "הנתיב האיטי" הנוסעים יכולים להתרווח בספות וכורסאות ישיבה  במתחם שבו ניתן למצוא מקום שקט לנוח או לעבוד. הריהוט נבחר בקפידה על מנת לאפשר פרטיות מרבית לנוסעים. בנוסף במתחם זה ישנו איזור מיוחד עם אור עמום היוצר אווירה פסטורלית ורגועה שבו הנוסע יכול לברוח מהרעש וההמולה של השדה ולנמנם על כורסאות הדום נוחות לאחר שירותי  מקלחת הנמצאים בטרקלין .

 

Exit mobile version