Site icon IAS

קתאי פסיפיק משיקה תפריט חדש למחלקות היוקרה

מנה במחלקת העסקים של קתאי פסיפיק. הגשה כמו במסעדה. צילום יח"צ

"התפריט החדש מביא לידי ביטוי את השאיפה של קתאי פסיפיק למצוינות והענקת השירות הטוב ביותר ללקוחותינו", כך אומר ג'ונתן ביילי, מנכ"ל חברת התעופה קתאי פסיפיק בישראל, לרגל השקת תפריט חדש למחלקות היוקרה של החברה. "בחרנו לערוך מספר שינויים אשר יתרמו לחוויית הקולינריה, ההגשה והשירות. מעתה, נוסעי מחלקת העסקים בקו תל אביב- הונג קונג יוכלו ליהנות מתפריט חדשני ומשירות ברמה הגבוהה ביותר". עוד מציין ביילי, כי בקו לישראל בוצעו התאמות שנועדו להתאים לחך הישראלי.

מטוס איירבס A350-1000 של קתאי פסיפיק הפועל בקו. צילום יח”צ

חברת התעופה קתאי פסיפיק החלה לפעול בין ישראל להונג קונג ב-2017 עם 4 טיסות בשבוע, כיום היא כבר מפעילה טיסה יומית, מתוך כוונה לעלות בעתיד ל-10 טיסות שבועיות.

קתאי, הטסה עם מטוס האיירבוס A350 החדש, שמה לה למטרה להוביל בתחום השירות, במושבים רחבים ומסכי טאץ' עם אלף שעות צפיית תכנים. החברה, המפעילה טיסות להונג קונג ומשם ל-200 יעדים באסיה ובפסיפיק, משיקה תפריט חדש לנוסעי מחלקות היוקרה בקו תל אביב הונג קונג.

קתאי פסיפיק דורגה במקום הרביעי ברשימת חברות התעופה הטובות בעולם של SKYTRAX לשנת 2019 והינה החברה הראשונה ברשימה שפועלת בישראל.

במסגרת אסטרטגיית MOVE BEYOND שהשיקה החברה השיקה לאחרונה, המביא לידי ביטוי את יעדיה לשנה הקרובה לשדרוג שירות הלקוחות בטיסותיה ברחבי העולם – השקיעה קתאי פסיפיק, בין השאר, בתפריט המציע חוויה קולינרית לנוסעי מחלקת העסקים.

בקתאי סבורים ש"טיסה יוקרתית" פירושה בעיני הנוסעים מסעדת יוקרה, ולכן הם שמים את מירב הדגש על המנות, ההגשה ושידרוגים ייחודיים.

אתמול קיימה קתאי פסיפיק טעימה במשרדי חברת ISS קייטרינג שבנתב"ג, המכינה את הארוחות לשורה ארוכה של חברות תעופה. החברה הדנית במקורה, מכינה כ-9,000 מנות ביום. הארוחות של קתאי פסיפיק, כמו של חברות זרות אחרות, אינן כשרות, אך אפשר להזמין ארוחה כשרה מראש, ואז החברה מזמינה אותה ישירות אצל ספק הארוחות הכשרות.

שירותיות גבוהה ושירות אישי. צילום קתאי פסיפיק

 

ארוחות כמו במסעדה

חווית הטיסה החדשה במחלקה היוקרתית כוללת חוויית אוכל חדשנית: הארוחות במחלקת העסקים דומות למסעדה, הגשה מותאמת אישית א לה קארט. המנות החדשות מוגשות בכלי חרסינה יוקרתיים תוך הקפדה על חומרי גלם איכותיים וטריים. גם השירותיות של צוות המטוס האסייתי תורמת להרגשה הטובה: פונים אל הנוסע בשמו, והארוחה המוקפדת מגיעה על מגש.

קתאי פסיפיק: אפשרות בחירה בין שש מנות.צילום יח"צ

התפריט החדש מציע מעתה 6 אפשרויות למנה עיקרית, בהשוואה ל-4 אפשרויות בעבר, כאשר המנות החדשות שהתווספו הן מרק נודלס ובשר והמבורגר אמריקאי. בנוסף, ישנה אפשרות לארוחה קלה. יתרה מזאת, תפריט ארוחת הבוקר הוכפל ומציע מעתה 4 אפשרויות לבחירת הסועד, כאשר התווספו לתפריט ארוחת בוקר מערבית וארוחת בוקר סינית חמה מסורתית. בנוסף בקתאי, נוסעי מחלקת העסקים לעולם לא יפסידו ארוחה בגלל שישנו:  החברה מאפשרת לבחור את ארוחת הבוקר מראש, כולל מיץ אשכוליות או תפוזים – כמו ברום סרוויס במלון – וללכת לישון בראש שקט.

כמו כן, הנוסעים לא יישארו מתוסכלים כי התחשק להם המבורגר או חמוץ-מתוק שלא בשעת הגשת הארוחות. נוסעי מחלקת העסקים יוכלו לבחור את זמני הארוחות לפי העדפתם ונוחיותם.

צביקי אברמוביץ, מנהל התחנה של קתאי פסיפיק בנתב"ג, אמר שהתפריט שומר על אוריינטציה סינית ומערבית כאחד, עם התאמה מקומית. ובהקשר של התאמה מקומית, לדברי אברמוביץ, הם חושבים על הגשת ארוחת בוקר ישראלית בקו ת"א-הונג קונג "ומכאן לשאר היעדים".

ומהאוכל, לדבר האמיתי: טיסות. קתאי יוצאת במבצע מכירות לסוף הקיץ מה-19 באוגוסט במחיר של החל מ-700 דולר לאדם במחלקת תיירים. בחברה מדגישים כי הם מאפשרים מטען של 30 ק"ג אותו ניתן גם לחלק בין שתי מזוודות.

Exit mobile version