Site icon IAS

קתאי פסיפיק מציעה גישה נוחה יותר לערי המפרץ של הונג קונג

קתאי פסיפיק מציעה לנשים בישראל להשתתף בתחרות ולזכות בפרס צילום יח"צ

חברת התעופה קתאי פסיפיק, המדורגת ברשימת חברות התעופה הטובות בעולם, חתמה על הסכם קוד שייר עם חברת התחבורה Chu Kong. במסגרת שיתוף הפעולה, תאפשר החברה ללקוחותיה ליהנות מנסיעות המשך במעבורות בגישה נוחה לשבע ערים באזור מפרץ GBA, סין.

שיתוף הפעולה בין קתאי פסיפיק לבין Chu Kung, אשר יוצא לדרך בימים אלו, יכלול העברת נוסעים בין שדה התעופה הבינלאומי של הונג קונג (HKIA) לנמלי מפרץ GBA הבאים: Humen, Lianhuashan, Nansha, Shekou, Fuyong, Zhongshan ו- Zhuhai.

בנוסף לטיסות הישירות בין הונג קונג לגואנגזו ולרשת הנרחבת של חיבורי כביש ומעבורות למקאו ולפרובינציית גואנגדונג, הסכם הקוד שייר החדש משפר את הקישוריות ליעדים אטרקטיביים אלו ומספק מסע וחוויה חלקה לנוסעים.

הסכם קוד שייר קתאי פסיפיק עם חברת התחבורה Chu Kong. צילום יח"צ

במהלך השקת השלב הראשוני, לקוחות קתאי פסיפיק באוסטרליה, קנדה, ניו זילנד, סינגפור וארה"ב כבר יכולים להזמין את השירות דרך מערכות ההזמנות של הסוכנים או מנוע ההזמנות של חברת התעופה. בהדרגה, בשבועות הקרובים, יהיה השירות זמין במערכות גם ללקוחות הטסים מתל אביב, כך שיוכלו לבחור את ההעברה המתאימה להם בחיבור לטיסה מתל אביב להונג קונג או לטיסה מהונג קונג לתל אביב.

כבר היום לקוחות ישראלים שטסים עם קתאי פסיפיק להונג קונג ומזמינים את השירות דרך אתר האינטרנט של חברת Chu Kong  נהנים מהעברת הכבודה ומהאפשרות לבצע טרנזיט בשדה התעופה בהונג קונג.

פול לו, סמנכ"ל המסחר וקשרי הלקוחות בקתאי פסיפיק, מציין כי "הסכם הקוד שייר יספק ללקוחותינו אפשרויות בחירה רבות יותר, יגביר את טביעת הרגל של קתאי פסיפיק באזור המפרץ ויאפשר קישוריות חלקה בין מרכזי פיננסיים, מסחריים ותחבורה של אזור מפרץ".

חברת התעופה קתאי פסיפיק שבסיסה בהונג קונג, מחזיקה צי מטוסים חדיש ומתקדם ומפעילה ממרץ 2017 טיסות ישירות בקו תל אביב-הונג קונג באמצעות מטוס האיירבוס A350 החדש, עם חיבורי המשך נוחים ל-75 יעדים באסיה והפסיפיק מתוכם 25 יעדים בסין, 6 יעדים באוסטרליה ו- 6 יעדים ביפן.

Exit mobile version