Site icon IAS

קתאי פסיפיק חנכה את Shekou ferry lounge, בנמל שנג'ן

Shekou ferry lounge, בנמל שנג'ן. צילום קתאי פסיפיק

קתאי פסיפיק (Cathay Pacific) חנכה רשמית את Shekou ferry lounge בנמל שנג'ן, הטרקלין הראשון שלה שאינו בנמל תעופה. לטרקלין המעבורת יש את אותו קונספט עיצובי ייחודי המשמש בטרקליני נמל התעופה של קתאי (שעוצבו על ידי Studioilse הלונדוני), ומציע נופים של 270 מעלות על כל האזור, כולל הצצה על הונג קונג מרחוק.

קתאי פסיפיק מפעילה שירותי מעבורת קוד-שייר בין הטרקלין החדש לטרמינל SkyPier בנמל התעופה הבינלאומי של הונג קונג, עם 11 העברות יומיות הלוך ושוב. הנסיעה אורכת כ-30 דקות, ומאפשרת ללקוחות לקבל את כרטיסי המעבורת וכרטיסי העלייה למטוס, ולשלוח ישירות את המזוודות שלהם לטיסות בחברת קתאי פסיפיק.

הטרקלין פתוח לחברי Cathay Diamond ו-Gold, כמו גם ללקוחות מחלקה ראשונה ועסקים, לחברי Cathay Silver וחברי oneworld מקבילים, הטסים בטיסות קתאי פסיפיק.

רונלד לאם (Ronald Lam), מנכ"ל קבוצת קתאי פסיפיק , אמר בתגובה: "כאשר נמל התעופה הבינלאומי של הונג קונג ממשיך לחזק את הקשרים הימיים והיבשתיים שלו עם ערים שכנות באזור המפרץ הגדול, אנו נרגשים לפתוח את הטרקלין החדש שלנו בנמל שנג'ן ללקוחותינו הנוסעים מהאזור. אנו מחויבים להמשיך ולהשקיע, ולספק חווית נסיעה נוחה יותר ללקוחותינו".

Shekou ferry lounge, בנמל שנג'ן. צילום קתאי פסיפיק
Exit mobile version