Site icon IAS

קתאי פסיפיק השיקה מתחם יוגה ומדיטציה

מתחם היוגה והמדיטציה של קתאי פסיפיק בהונג קונג. צילום יח"צ

חברת התעופה קתאי פסיפיק, המדורגת ברשימת חברות התעופה הטובות בעולם, פתחה מתחם יוגה ומדיטציה בשיתוף עם Pure Yoga בטרקלין העסקים של החברה בהונג קונג. מתחם היוגה והמדיטציה אשר משתרע על שטח של 65 מ"ר מתחלק לשניים: מתחם הגוף ומתחם הנפש.

מתחם הגוף- מוקדש ליוגה ומספק לנוסעים קטעי וידאו מודרכים של מורי Pure Yoga. במתחם זה גם אזור מבודד המיועד לאימון עצמי וכיסאות עם הוראות כיצד למתוח חלקים שונים בגוף תוך כדי ישיבה. תרגילים אלו נועדו לשפר את זרימת הדם, לשפר את חיכוך המפרקים ולהרפות את הגוף והנפש לקראת טיסה נינוחה.

מתחם הנפש- אזור שבו נוסעים יוכלו לעשות שני סוגי מדיטציה: מדיטציית אודיו- אוזניות מבטלות רעש יוצעו לנוסעים בכדי שיוכלו להקשיב להדרכות צוות Pure Yoga, בנוסף למדיטציה ראייתית- כריות נוחות יעמדו לרשות הנוסעים ויונחו מול קיר מעוצב שיאפשרו תרגול יוגה מסוג Trataka.

מטוס איירבס A350-1000 של קתאי פסיפיק הפועל בקו. צילום יח”צ

מנהלת חוויית לקוח ועיצוב בקתאי פסיפיק, ויויאן לו מציינת כי טרנד הבריאות הופך להיות חשוב יותר ויותר לנוסעים ולכן, הקדשנו מקום בטרקלין שיהווה מקום מושלם להירגע לפני הטיסה. אנו מקשיבים לצרכים של לקוחותינו בהתמדה על מנת לשפר את החוויה בקתאי פסיפיק ובכדי להמשיך ולהציע לנוסעים את מגוון השירותים המתקדמים ביותר.

חברת התעופה קתאי פסיפיק שבסיסה בהונג קונג מחזיקה צי מטוסים חדיש ומתקדם ומפעילה ממרץ 2017 טיסות ישירות בקו תל אביב- הונג קונג באמצעות מטוס האיירבוס A350 החדש, עם חיבורי המשך נוחים ל-75 יעדים באסיה והפסיפיק מתוכם 25 יעדים בסין, 6 יעדים באוסטרליה ו- 6 יעדים ביפן.

Exit mobile version