חברת הקרוזים קרניבל קרוז ליין תשיק מגה קמפיין טלוויזיוני ראשון בבריטניה ב-6 בינואר במטרה להגדיל את נתח הנוסעים בספינותיה תוך כדי הגברת המכירות בקרב סוכני הנסיעות המורשים.
בנוסף, קרניבל קרוז ליין משקיעה 155 מיליון דולר בשדרוג הספינה Carnival Destiny שתהפוך ל-Carnival Sunshine לאחר השיפוצים. השקת הספינה מתוכננת לאפריל 2013.
בין האטרקציות החדשות בספינה: פארק מים עם המגלשות הארוכות ביותר בספינות קרניבל, בר הוואנה המעוצב בסגנון טרופי, מסעדה אסייתית ללא תשלום נוסף בצהרים ותוספת של 12$ לאדם בערב, 182 קבינות חדשות שתגדיל את תפוסה הנוסעים ל- 3,006.
https://www.youtube.com/watch?v=HpU7x6EFP_c