Site icon IAS

קרן ההון "גרייבול" תשקיע 165 ליש"ט במונרך איירליינס

מונרך איירליינס, קבוצת התעופה העצמאית המובילה בבריטניה  שהחלה בדצמבר 2015 בפעילותה החדשה והסדירה  בישראל ומפעילה שני  קווים ישירים מתל אביב ללונדון ולמנצ'סטר, וקו עונתי מאילת/עובדה ללונדון הפועל מחודש נובמבר ועד אפריל כולל, הודיעה על ההשקעה הכספית הגדולה ביותר ב-48 שנות ההיסטוריה של החברה. ההשקעה תבוצע ע"י בעלת המניות הגדולה בחברה, קרן ההון "גרייבול".

הודות להשקעה העצומה מונרך גם חידשה את רישיון ה-ATOL  שלה ברשויות התעופה האזרחית בבריטניה לשנה הקרובה ואף תכננה ותוציא לפועל תוכנית פיתוח וההתרחבות עתידית.

החברה הודיעה באוקטובר 2014 על הזמנת 30 מטוסים חדישים מסוג בואינג 737 מסוג MAX-8 עם אופציה לרכישת כ-15 מטוסים נוספים. משלוח המטוסים הראשון אמור להגיע ב-2018.

הגעת המטוסים החדישים שנחשבים לעדכניים ביותר ויעילים במיוחד תוך פחות משנתיים, יאפשרו למונרך איירליינס להמשיך להעניק לנוסעי החברה את חווית הטיסה הטובה ביותר הקיימת במחלקה אחת, כמו גם תאפשר לחברה ליהנות מחסכון משמעותי בעלויות התפעול.

מונרך הינה קבוצת תעופה עצמאית מובילה בבריטניה אשר חוגגת בימים אלה 48 שנה להיווסדה. מונרך מחזיקה בחברת תעופה סדירה, חברה מובילה לסיטונאות תיירות ומחלקת הנדסה ותחזוקת מטוסים זוכת פרסים. מונרך איירליינס פועלת מחמישה בסיסים בבריטניה: לונדון לוטון, לונדון גטוויק, ברמינגהם, מנצ'סטר ולידס-ברדפורד.  החברה הציעה 6 מיליון מושבים ב-2015 ומחזיקה כיום צי של כ- 35 מטוסים.חברת התיירות של מונרך מציעה גם חבילות הכוללות את יעדי הטיסות הסדירות של חברת התעופה ומלונות תוך כדי התמקדות בערים, חופים ואתרי סקי מובילים.

מונרך שמה בראש סדר העדיפויות את הענקת השירות הטוב ביותר לנוסע לפני ובמהלך הטיסה ובהתאמת הנסיעה לצרכיו ולבחירתו,  החברה מציעה 3 סוגי כרטיסים שונים לנוסעים הישראלים למנצ'סטר: כרטיס הכולל טיסה בלבד,  כרטיס טיסה הכולל בנוסף בחירת כיסא + מזוודה עד 23 ק"ג, כרטיס טיסה הכולל בנוסף בחירת כיסא מועדף עם מרווח רגליים גדול יותר של 86.36 ס"מ ומזוודה עד 26 ק"ג, כמו כן צ'ק אין אונליין כלול בשתי האפשרויות האחרונות.  כ-GSA של החברה בישראל משמשת ממן אוויאיישן/APG המפעילה גם שירות לקוחות ותמיכה בהזמנות עבור סוכני הנסיעות ונוסעי החברה, כרטיסי החברה נמכרים גם באתר האינטרנט.

אנדרו סוויפלד, מנכ"ל קבוצת מונרך: "הודות למאמצים הרבים של כל הצדדים במהלך השבועות והחודשים האחרונים, אנחנו גאים ושמחים להודיע על ההשקעה הגדולה ביותר במהלך 48 שנות ההיסטוריה של החברה, כמו גם חידוש רישיון ה- ATOL שלנו. אני רוצה להודות לרשויות התעופה האזרחית בבריטניה, בעלי המניות שלנו, השותפים, הלקוחות הנאמנים שלנו ולצוות במונרך על שעזרו לנו להשיג את התוצאה המוצלחת. עכשיו אנחנו ממוקדים יותר מתמיד ובנחישות בעתיד של מונרך חזקה ומצליחה".   

Exit mobile version