Site icon IAS

קפריסין תממן את עלות ההחזרה של נוסעים שקובלט אייר נטשה

שדה התעופה בלרנקה. צילום Depositphotos

קפריסין תממן את עלות החזרתם של נוסעים שנותרו ללא טיסה בעקבות קריסת חברת התעופה קובלט אייר עד ה-24 באוקטובר.  כך נכתב בעיתונות הקפריסאית. ואילו חברת התעופה המתחרה TUS, הודיעה כי תסייע לנוסעי קובלט בטיסות מת״א ובחזרה המחזיקים כרטיסי טיסה לשבועיים הקרובים. זאת באמצעות הענקת 20% הנחה על כרטיס חדש. פרטים והזמנות בשירות הלקוחות של החברה.

המדינה הודיעה כי תכסה את עלותו של כרטיס בכיוון אחד, אבל לא עלויות לינה נוספות שנגרמו לנוסעים. אלה צריכים להיות מכוסים על ידי תביעה מקובלט. "כמדינה, אנחנו מרגישים צורך לעזור לנוסעים, בין שהם תקועים בקפריסין או בחו"ל, לחזור למקום מגוריהם", נמסר.

בהודעה ממשרד התחבורה נמסר כי על הנוסע להציג הוכחה לרכישת כרטיס טיסת החזור למחלקת החשבונות של המשרד כדי לקבל את ההחזר. פרטים נוספים ייוודעו בהמשך בהקשר להחזר המבוקש.

לפי הפרסום, כל הנוסעים הקפריסאים והזרים שהיו אמורים לטוס בקובלט אייר עד ה-24 באוקטובר ורוצים לחזור הביתה, יוכלו ליצור קשר עם TopKinisis: 22869999 ו-TraveloutTravel: 24841100 כדי להסדיר כרטיס חד-כיווני לחזרה למולדתם, שעלותו תהיה מכוסה על ידי המדינה.

על נוסעים שרכשו כרטיסי טיסה באמצעות כרטיס אשראי,  לפנות לבנק שלהם לקבלת מידע על החזר.

משרד התחבורה מסר עוד כי המדינה אינה מחוייבת מבחינה חוקית ליטול על עצמה את ההסדרים הללו, אך היא מבקשת להקל על הנוסעים ועם זאת פעולותיה אינן מסירות את האחריות מקובלט כלפי לקוחותיה.

חברת התעופה הקפריסאית הטיסה מדי יום כ-2,500 נוסעים מקפריסין ואליה, ביניהם גם לא מעט ישראלים, אך מספר הנפגעים מקריסת החברה עדיין לא ידוע.

Exit mobile version