Site icon IAS

קנזס סיטי, הנה אנחנו באים !

אייסלנדאייר, חברת התעופה הלאומית של איסלנד, שבסיסה נמצא בנמל התעופה קפלאוויק הודיעה על פתיחת קו טיסות עונתי לקנזס סיטי ( MCI), החל מ-25 במאי 2018. אייסלנדאייר תפעיל 3 טיסות שבועיות ישירות , בימים שלישי, חמישי ושישי.

קנזס סיטי ידועה בשנים האחרונות בכינוי "עיר המזרקות" הודות ללמעלה מ-200 מזרקות הניצבות בעיר או "פריז של המישורים" (התייחסות מוקדמת לשדרות הרחבות או לחיי הלילה). לעיר היסטוריה עשירה המציעה למבקרים קניות, מוזיאונים והרבה אוכל משובח, במיוחד נתחי סטייק מובחרים.

מקום הולדתו של ג'סי ג'יימס והמקום בו דמותו של מיקי מאוס אגדת וולט דיסני נוצרה בפעם הראשונה בתפקיד סטודנט לאומנות. חובבי מוסיקה מכירים את העיר, כביתו של זרם הסווינג (swing) , קאונט בייסי (Count Basie) שהחל את דרכו במועדונים המקומיים ובמקום שבו הופיע לראשונה פאטס דומינו ( Fats Domino) עם הקלאסיקה: " קנזס סיטי, הנה אני בא".

"אייסלנדאייר, חברה ותיקה הפועלת זה 80 שנה ,אך בפעם הראשונה תפעיל טיסות לעיר קנזס סיטי לטובת משפחות, חופשות פנאי ועסקים. רשת קווי התעופה של החברה גדולה מתמיד ואנו מצפים לראותכם בטיסות החברה.", אמר מנכ"ל אייסלנדאייר,  Bjorgolfur Johannsson.

איסלנד הפכה לאחד היעדים "החמים" של השנה . המדינה עשירה בפלאי טבע כמו גייזרים, קרחונים, מפלים ומעיינות מים חמים. לנוסעים המגיעים מישראל בטיסות המשך ליעדים בארה"ב, אפשרות לבקר באי ללא תוספת מחיר לכרטיס הטיסה. אייסלנדאייר טסה לכ-20 יעדים בצפון אמריקה ולמעלה מ-25 יעדים ביבשת אירופה.

Exit mobile version