במהלך מבצע "צוק איתן" בשעה שעשרות אלפי ישראלים "נתקעו" בחו"ל ללא מענה בגלל העדפתם לחסוך ולהזמין טיול דרך גורמים זרים, במקום דרך יועצי התיירות בישראל, הגיבה התאחדות משרדי הנסיעות עם קמפיין "אזהרת מסע לישראלים הנוסעים לחו"ל".
האסטרטגיה הפרסומית של הקמפיין עשתה שימוש בקונספט הנבחר- "אזהרת מסע": מסר חזק, חד וממוקד, שהתמקד בסכנות האורבות לאלו שמזמינים חופשה שלא דרך יועץ תיירות.
מסרי המשנה שתוקשרו בקמפיין כללו:
* רק הזמנת חופשה דרך יועץ תיירות שלנו תבטיח לך את השקט והביטחון שאתה חייב לכל צרה שלא תבוא.
* רק יועצי התיירות שלנו יהיו איתך ולצידך בעת רגיעה ובעת מלחמה, מהיציאה ועד החזרה הבטוחה לארץ.
* רק חופשה דרך יועץ תיירות תאפשר לכם להתקשר למוקד חירום 24/7 ולדבר עם יועץ בזמן שאתה הכי צריך.
* רק עם יועצי התיירות יהיה לך ביטחון מלא בנסיעה הבאה שלך ושל משפחתך לחו"ל.
תוך 10 ימים מעליית הקמפיין, ההצלחה לא איחרה להגיע:
* למעלה מ-1,500,000 ישראליים נחשפו לבאנרים!
* למעלה מ-26,000 ישראליים נכנסו למיני סייט (עמוד הנחיתה) ונחשפו למסרים בהרחבה!
* לעמוד הפייסבוק של התאחדות סוכני הנסיעות התווספו כ-900 חברים חדשים!
לאור הצלחת הקמפיין, שוקלים בהתאחדות לצאת עם קמפיין המשך ומציעה כעת לכל אחד ממשרדי הנסיעות הזדמנות לבחור יועץ תיירות מטעמו שיופיע על גבי הבאנרים.
בחרתם נציג, שילחו אימייל mazkirut@ittaa.org.il