Site icon IAS

קלאב מד Sant?Ambroggio

קורסיקה, האי הרביעי בגודלו בים התיכון, שייך לצרפת וידוע יותר מכל כמקום הולדתו של המצביא נפוליאון. הנוף של קורסיקה מגוון ונע בין רכסי הרים משוננים, מפרצים חבויים ועשרות חופים מרהיבים. יש בה יערות צפופים ועיירות ימי ביניים מוקפות חומות וכל אלה נמצאים על רקע של קו חוף וצוקי גרניט פראיים, הנשברים במים התלולים. הוסיפו לכל אלה מזג אוויר ים-תיכוני ותקבלו יעד תיירותי אקסקלוסיבי במיוחד באירופה, אך למרבה הפלא, לא אצל התייר הישראלי, עדיין.

 

מיקומה של קורסיקה (Corsica) על דרך המסחר במערב הים התיכון הפך אותה ליעד אסטרטגי לאורך ההיסטוריה ותושביה ידעו אינספור ניסיונות פלישה וכיבוש, בין היתר, על ידי היוונים, הקרתגים והרומאים, שכל אחד מהם הותיר בה את חותמו. במאה ה-18 עברה קורסיקה מידיים איטלקיות לצרפתיות, שמחזיקות בה עד היום, אך עדיין ניתן למצוא בה ניחוח איטלקי, שבא לידי ביטוי במבצרים בסגנון גנואזי, כנסיות בארוקיות, שפה המזכירה את הניב הטוסקני ומטבח מקומי בעל השפעות איטלקיות.

 

אופי הבילוי האפשרי בקורסיקה הוא מגוון וכל אחד יכול למצוא בה את מקומו. מחד, היא מתאימה לחופשת בטן-גב של שמש וים עבור מי שמחפש יעד נופש חמים לתקופת הקיץ, עם חופיה המצוינים, הכוללים את כל אפשרויות ספורט המים, השנורקלינג והצלילה ומאידך, למסע מאתגר בטבע בנוף הררי ופראי. בכל אחד מסוגי הנופש אפשר לשלב את הערים הנעימות שלה וטיולים ברגל או ברכב בכבישיה המפותלים.

 

קלאב מד Sant'Ambroggio הינו מועדון בעל 3 קלשונים (כוכבים) ממוקם באחד המפרצים הכי יפים בצפון מערב קורסיקה, הצרפתים אף קוראים לאי  L'?le De Beaut? – אי של יופי, הוא תלוי על צוק סלעי, מוקף מים צלולים בין האיל רוס לקלבי (רכבת תיירים קטנה נוסעת ביניהם) ובים טורקיז עם חול לבן. המועדון החלומי שוכן בסביבה ייחודית בין ההרים לים עם המים הצלולים של קורסיקה השופעים שוניות, דגים צבעוניים, ואוניות טבועות.

 

זהו מועדון למשפחות, שמקבל בברכה ילדים מגיל ארבעה חודשים עם מסגרת לילדים מגיל ארבע. מסגרות הילדים הייחודיות (מגיל 4-17) יעניקו לילדיך שעות רבות של הנאה ולמידה עם שפע פעילויות המיועדות לגילאים השונים. מדריכי ה- G.O המקצועיים יחשפו את הילדים לפעילויות ספורט ויצירה שיעזרו להם לגלות כישרונות חבויים וישפרו את הביטחון העצמי.

 

המועדון שוכן על סלע המשקיף על העיר והמרינה שלה. במועדון: 291 חדרי בונגלו פזורים בלב צמחייה שופעת, חדר קלאב אלגנטי ונוח בקומת קרקע או קומה ראשונה של הבונגלו. קיימות גם אפשרויות לחדר קלאב משפחתי הכולל שני חדרים בקומת קרקע של הבונגלו או חדר קלאב עם נוף לים מהמרפסת המרוהטת, האירוח היפה והשקט ביותר באתר הנופש.

 

במועדון שתי בריכות חדשות, אחת מיועדת לילדים ואחת למבוגרים. המועדון מציע מגוון פעילויות ספורטיביות וממוקם באזור מעולה לשיט מפרשיות המוצע ללא תשלום להנאת האורחים (גן עדן לאוהבי השיט), ושנורקלינג במימי הים שבהם צמחייה מרהיבה ודגים, שניהם בעזרת מדריך מיומן. בנוסף, המועדון מציע סוגי ספורט רבים במועדון;

התעמלות מים, כדורגל, מיני כדורגל, פיינטבל, Kinball, טניס, פעילויות כושר וחיטוב, כדורסל, כדורעף, כדורעף חופים וקיאקים ולצד המתקנים גם את מדריכי הספורט והכושר המקצועיים של המועדון המעניקים ליווי, הדרכה ופעילות בהתאם לרמת הכושר האישית של כל אורח.

 

הסיורים המאורגנים השווים מחוץ למועדון: גולת הכותרת של המועדון  Sant’Ambroggio הם הטיולים הרגליים המגוונים בנופיה המדהימים של קורסיקה. ניתן להירשם באמצעות אחראית התיירות של המועדון לסיורים ולטיולים בתוך האי, המותאמים לפי 4 סוגי דרגות קושי, קל, בינוני, קשה ומיטבי לכת ומובלים על ידי טובי המדריכים במסלול שונים כגון אזורים הררים ונהרות ירוקים, חופים בתוליים והליכות ארוכות עם נופים קסומים.

 

חלק מהטיולים הם בתוספת תשלום וחלקם לאו. באזורים ההרריים, ניתן לצפות ברכסים רמים ומבותרים להפליא. הרי גרניט חרוצים על ידי נקיקים שוצפי מים, בריכות טבעיות ענקיות, הנראות למרחוק כטיפות של איזמרגד. היופי ההררי הזה נופל בבת אחת לחופים, שהם מהיפים בים התיכון, בשום מקום לאורך חופיו הארוכים של הים הזה לא נראים כאילו מפרצים עגולים, בהם חורש ה"מאקי" (סוג צמחייה) הים תיכוני, יורד עד לקו המים ממש. ובכמה מקומות מזדקרים עצי אורן ענקיים, שהגלים מלחכים את גזעיהם.

 

במערב ובדרום, החופים עשירים במפרצים, ובהם סלעים וצוקים גבוהים, לדוגמה, תוכלו לצאת לטיול ב-Saleccia Beach – חוף בתולי וייחודי, עם מים צלולים וחול לבן, המוקף בדיונות ועצי אורן, שבו צולם הסרט “The longest day”. ניתן להגיע אל החוף ברכב 4*4 באמצעות הטיולים הרכובים של המועדון.

 

בעיר קלבי חיי הלילה סוערים ומגיעים אליה כמה מהזמרים הצרפתיים המפורסמים ביותר לנגן ג'אז, בפאב בשם TAO. העיירה נמצאת במרחק של 20 דקות נסיעה מהמועדון.

הנופש בקלאב מד, הינו על בסיס נופש פרימיום הכול כלול. הכול כלול של קלאב מד אינו כולל רק מזנון מפואר ומטבח גורמה  אלא גם הדרכות לכל פעילויות הספורט שבמועדון, לאלו שאינם התנסו בעבר בחוויה המהנה של שיט מפרשיות עומדים לרשותם מדריכים מקצועיים אשר יספקו הדרכות לכל גיל ובכל רמה. וכמובן החבילה כוללת גם- טיסות ישירות והעברות, בריכות שחייה, פעילויות לילדים ופעילויות ספורט ופנאי למבוגרים, בר וחטיפים חופשי יום ולילה,  ואת כל המתקנים הציבוריים של המועדון.

 

בנוסף, בתוספת תשלום, מתקיימים קורסים בצלילת מכשירים לכל הרמות ומוצעים שרותי שמרטפייה וטיולים מומלצים, שמאורגנים על ידי המועדון ללא עלות.

עלות למבוגר, החל מ-1125 אירו

חדש! בקיץ הקרוב: שהות חינם לילדים מתחת לגיל 6.

עלות למשפחה, החל מ- 3586 אירו.

*החישוב הינו על בסיס חבילת נופש בת 7 לילות למשפחה2 )  מבוגרים ו- 2 ילדים מתחת לגיל (6בחדר קלאב.

תאריכי חבילות נופש הכוללות טיסות והעברות: 31.8.2013, 7.9.2013, 14.9.2013, 21.9.2013

Exit mobile version