Site icon IAS

קלאב מד חוזרת לפעול בישראל

הערב, יום חמישי 25 ביולי נערכה מסיבת עיתונאים של רשת קלאב מד בתל אביב בנוכחות נשיא ויו"ר קלאב מד העולמית הנרי ג'יסקאר דסטאן, מנהלת שיווק אירופה ואפריקה Laure Baume וזאב דהן, מנכ"ל קלאב מד בישראל .
 
הנרי ג'יסקאר דסטאן הודיע שבכוונת החברה להקים מועדון בישראל ברמה של 4 או 5 קלשונים, שיהיה קרוב לים במרחב שבין תל אביב וחיפה במטרה להפעילו במשך כל השנה משיקולים כלכליים ושיהיה מתאים גם עבור קונגרסים ואירועים.
 
בנוסף, חשף נשיא החברה שהמועדון יוקם בשיתוף עם יזמים אחרים על פי מודל הקיים גם במקומות אחרים כמו בסין, איטליה ויעדים נוספים.
 
"מטרתנו להקים מועדון ברמה גבוהה שיעניק שמחה לאורחים כנהוג במועדוני קלאב מד ברחבי העולם ושיהיה בינלאומי ויאפשר לתיירים מכל העולם להגיע וליהנות. דבר נוסף שמקומו צריך להיות קרוב ככל האפשר לנמל התעופה עבור המשפחות שיגיעו להתארח", אמר  הנרי ג'יסקאר דסטאן.  
 
זאב דהן, מנכ"ל קלאב מד בישראל נתן סקירה על פעילות החברה בישראל ועל היוזמה החדשה במועדוני הסקי בחו"ל, סקי לילדים הפועל בהדרכת מדריכים מקומיים עם מלווים דוברי עברית.
 
על פי נתונים שחשף זאב דהן, כ- 60% מהישראלים היוצאים לסקי נמנים על לקוחות מועדוני קלאב מד. "הרבה מהיעדים החדשים שהושקו עבור הנוסעים הישראלים כמו קלבריה, קטאניה וקורסיקה הם הודות לקלאב מד", הוסיף זאב דהן.
 
קלאב מד הוקמה בשנת 1950 והמציאה את הקונספט של חופשה הכל כלול באתרים קסומים ברחבי העולם. 60 שנה אחרי, הרשת עברה לקונספט של חופשה לכל המשפחה בנוסחת הכל כלול אך ברמה גבוהה ויוקרתית.
 
לאחרונה השיקה קלאב מד מועדון יוקרתי בסין, Guilin,  בשטח של 470 דונם בלב פארק גן הפסלים Yuzi Paradiza ומועדון באיטליה , ,Pragelato Vialattea ברמה של 4 קלשונים. החברה תשווק חבילה לנוסע הישראלי הכוללת אירוח במועדון Guilin בסין יחד עם ביקור בהונג קונג במטרה להעניק חוויה מושלמת.

 

תמונות מהאירוע

https://www.youtube.com/watch?v=PAik1I8tV7E

Exit mobile version