Site icon IAS

קטאר איירווייס תנחת באיצטדיון קאמפ נואו

חובבי ספורט ותעופה נא להפנים, החל מעונת המשחקים 2013/14 לאונל מסי, חבריו מקבוצת הפאר "בארסה" וחברת התעופה קטאר איירווייס יטיסו אתכם לגבהים במגרש הקאמפ נואו המפורסם.

 

על פי ההסכם שנחתם בין קבוצת בארסה וקרן ההשקעות של מדינת קטאר, החל מהשנה השלישית להסכם יתנוסס לוגו ספונסר חדש על חולצת השחקנים.

 

סנדרו רוסל, נשיא בארסה: " לאחר שנתיים של שיתוף פעולה  פנטסטי עם קרן קאטר אנו שמחים להמשיך את הקשר ומברכים את שותפינו הרשמיים. קטאר איירווייס הוא מותג בעל שאיפות גלובליות המחויב  למצוינות בתחומו ואלו הם יעדים איתם קבוצת בארסה מזוהה".

 

אכבר אל בייקר, מנכ"ל קטאר איירווייס: " אנו מאוד שמחים ליצור ברית עם מועדון הכדורגל של ברצלונה, שנחשב הגדול והמפואר בעולם. קטאר איירווייס זכתה כבר בתואר חברת התעופה הטובה בעולם לשנת 2011/1 ויחד עם ברצלונה נפעל לטובת האוהדים והנוסעים".

 

קרן קטאר להשקעות אינו מותג מסחרי, אלא קרן המנוהלת על ידי בית המלוכה של נסיכות קטאר שסייע לה לזכות באירוח מונדיאל 2022. מהרגע הראשון, ההסכם בין בארסה לקרן ההשקעות, לא חסך ביקורות נוקבות על מכירת הנשמה של הקבוצה הטובה בעולם לכסף, הרבה מאוד כסף לצמצום חובותיה הכספיים.   

Exit mobile version