Site icon IAS

קטאר איירוויז נבחרה לחברת התעופה של השנה

בטקס שנערך במהלך תערוכת התעופה הבינלאומית, הוכרזו חברות התעופה המובילות במגוון תחומים. את המקום השני בקטגוריית חברת התעופה של השנה, אחריQatar Airways, תפסה Asiana Airlines ואחריה- Singapore Airlines. בסה"כ בין עשרת המקומות הראשונים נבחרו 6 חברות תעופה אסייתיות. הישג מרשים לכל הדעות, אשר מסמל את הפריחה היחסית של שוק התעופה האסייתי, אשר בולטת על רקע המשבר באירופה ובארה"ב.

 

בתואר חברת התעופה המשתפרת של השנה זכתה- China Eastern Airlines, במחלקת העסקים הטובה ביותר זכתה- Etihad Airways, בחברת התעופה הטרנסאטלנטית המצטיינת זכתה- British .Airways מחלקת האקונומי של סינגפור איירליינס זכתה בתואר מחלקת האקונומי הטובה ביותר עם האוכל הטוב ביותר.Star Alliance זכתה בברית התעופה הטובה ביותר.

 

Skytrax World Airline Awards, נערך על סמך סקרים אשר בודקים את רמת שביעות הרצון של הנוסעים מחברות תעופה ברחבי העולם. מדובר בפורמט סקר ייחודי המבוסס על ניתוח שאלונים של אנשי עסקים ומטיילים, בכל המחלקות. הסקר מדד במהלך 10 חודשים את שביעות רצון הנוסעים ביותר מ- 38 מדדי ביצוע ושירות מרכזיים של חברת התעופה, בסקר נבדקו יותר מ- 200 חברות תעופה בינלאומיות.

Exit mobile version