Site icon IAS

קו חדש לטורקיש איירליינס: תל אביב-איזמיר

העיר איזמיר לחוף הים האגאי. מהחודש הבא טיסות מנתב"ג. צילום Depositphoos

חברת התעופה טורקיש איירליינס תחל להפעיל קו ישיר תל אביב-איזמיר ב-29 במאי .

איזמיר, השוכנת על החוף האגאי הטורקי, היא העיר השלישית בגודלה בטורקיה ובעלת היסטוריה עשירה של אלפי שנים, אשר לאורכן השתקעו בה תרבויות עתיקות רבות. בעת ביקור בעיר איזמיר ישנה הזדמנות לראות מקרוב את ההיסטוריה הארכיאולוגית שלה תוך סיפוק כל ההזדמנויות של עיר מודרנית תוססת.

הקהילה היהודית באיזמיר הייתה אחת הקהילות הגדולות והחשובות באימפריה העות'מאנית, החל מהמאה ה-17 ועד היום. כיום הקהילה מצומצמת מאוד, בשל עליית הרבה מחבריה לישראל והחיים הדתיים מרוכזים סביב שני בתי כנסת – "בית אל" ו"שער השמים".

בטורקיש איירליינס מספרים שהמקומיים חמים וידידותיים בצורה יוצאת דופן, היא מציעה ירקות טעימים ומאכלי ים בשפע, חורבות ארכיאולוגיות מרתקות וחופים עוצרי נשימה. "ניתן לחקור את העיר על ידי נסיכה בכרכרה רתומה לסוס או להפליג על פני המפרץ המרהיב שלה במעבורת.
סצנת גלישת הרוח הינה מפרסמת מאוד באיזמיר, ומגיעים אליה מכל העולם כדי ליהנות מהתנאים האידיאלים" נמסר. עוד באזור: במרחק שלושים דקות נסיעה מהעיר איזמיר שוכנת העיירה אורלה, הידועה ביין משובח ואינסוף כרמים החולשים על האזור.

לוח הטיסות של טורקיש מציע ארבע טיסות שבועיות בקו זה לפי לוח הזמנים הבא:

ADB<-TLV: בימים ראשון, רביעי, חמישי ושבת
המראה בשעה 22:00, נחיתה בשעה 23:40

TLV<-ADB: בימים ראשון, שני, חמישי ושישי
המראה ב-00:40, נחיתה ב-2:20

מחיר כרטיס הלוך ושוב במבצע, אותו אפשר לכרטס עד ה-31 במאי הוא 256$.

המבצע תקף לטיסות בין התאריכים: 29/5/19-30/6/19. המחיר הינו לכרטיסים במחלקת תיירים, כולל כבודה וארוחה, הלוך-חזור מתל אביב. דגם המטוס בטיסות אלה יהיה Airbus320.

מרקש, אחת הערים היפות והמרתקות במרוקו, הממוקמת למרגלות הרי האטלס. צילום Depositphotos

קו חדש מאיסטנבול למרקש

ואילו לאחר שהשלימה בהצלחה את תהליך "המעבר הגדול" והעבירה את כל שירותי הנוסעים שלה לבית החדש שלה – שדה התעופה איסטנבול – טורקיש איירליינס מוסיפה עכשיו את מרקש, עיר התיירות של מרוקו, לרשת הטיסות שלה. בכך נהפכה מרקש ליעד השני של טורקיש במרוקו, וליעד ה-308 שלה ברחבי העולם.

החל מה-15 באפריל פועלות הטיסות הישירות איסטנבול-מרקש-איסטנבול חמישה ימים בשבוע. בכך טורקיש איירליינס מחזקת את התואר שלה כחברה הטסה ליותר יעדים בינלאומיים מכל חברת תעופה אחרת.

בהתייחסו לטיסה זו, ציין סמנכ"ל השיווק של טורקיש איירליינס (CMO), אהמט אלמוסטור: "עם שדה התעופה איסטנבול החל עידן חדש בתעופה הגלובלית. מרכז המבצעים החדש שלנו מספק הזדמנות חשובה עבורנו לפתח את ביצועי רשת הטיסות שלנו אפילו יותר ללא תחרות. לכן, אנחנו עובדים על אסטרטגיות חדשות כדי לנצל את ההזדמנות הזו. מרקש תמיד תהיה מקום מיוחד עבורנו, משום שהיא היעד הראשון שהוספנו מהבית החדש שלנו. אנו שמחים להטיס את הנוסעים שלנו לעיר הארגמנית הזאת עם חווית הנסיעה הייחודית שלנו."

Exit mobile version