Site icon IAS

קוריאן אייר עוברת לטרמינל 2 בנמל התעופה אינצ'ון בסיאול

בימים אלו ממש מסתיימת הבנייה של טרמינל 2 בשדה התעופה הבינלאומי אינצ'ון (Incheon)  בסיאול, בירת דרום קוריאה. הטרמינל החדש ייפתח לקהל הרחב באופן רשמי ב-18 בינואר 2018. פתיחת טרמינל 2, פירושו לא רק מסוף נוסעים נוסף, אלא גם ציון דרך בתעשיית התעופה הדרום קוריאנית.

טרמינל בלעדי לחברות תעופה בברית סקיי טים

קוריאן אייר, חברת התעופה הלאומית של קוריאה הדרומית תעתיק את פעילותה מטרמינל 1 לטרמינל 2  החדש. יחד עם קוריאן אייר יפעלו בטרמינל היוקרתי גם דלתא איירליינס ואייר פראנס – KLM , כולן חברות בברית התעופה סקיי טים (SkyTeam) .

שירות איכותי לנוסעי קוריאן אייר

לאור העובדה שהטרמינל ישרת רק 4 חברות תעופה והינו נמל הבית של קוריאן אייר, יעניק הדבר תחושה של שירות איכותי לנוסעי קוריאן אייר, שיבוא לידי ביטוי במספר פרמטרים:

דלפקי צ'ק אין– קוריאן אייר תגדיל את מספר עמדות הצ'ק אין ומכשירי הצ'ק אין האוטומטיות באולם היציאה, הגדול פי 2  בהשוואה לטרמינל 1, מה שיבטיח נוחות מרבית ומהירות בכל תהליכי ההכנה לטיסה. נוסעי מחלקות היוקרה ייהנו מדלפקים ייעודיים שיעניקו פרטיות ושירות ברמה גבוהה.

בטחון ומעבר גבולות–  כמות חברות התעופה המצומצמת שתפעל בטרמינל תקצר את זמני ההמתנה לבידוק הביטחוני ומעבר מהיר יותר לשטח האווירי של נמל התעופה. לשם כך יוצבו גם כ-24 עמדות בידוק באמצעות מכונות שיקוף חדשניות. גם הנוסעים הנמצאים בטרנסיט (טיסות המשך) יחושו בהבדל בין שני הטרמינלים וייהנו משירות מהיר, נוח ויעיל.

הגישה לנמל התעופה – הגישה לטרמינל תהיה נוחה יותר מבעבר הודות למיקומם של האוטובוסים והרכבות, כולם במתחם אחד ובמרחק של מספר מטרים מבניין הטרמינל.

טרקלינים חדשים – טרקלינים מפנקים ומפוארים יישרתו את נוסעי מחלקות היוקרה, עם שירות קונסיירז' לנוסעי המחלקה הראשונה.

טרמינל הייטקי

מעצבי ומתכנני הטרמינל מבטיחים לנוסעים "סמארט טרמינל", שיכלול מידע שימושי שיגיע לטלפונים הניידים ויציין את מיקומו של הנוסע ביחס לשער היציאה, טרקלינים, זמן אמת לטיסה, כרטיס עלייה למטוס. כל זאת, בנוסף לאפשרות להדפיס תגי מטען באופן עצמאי , רובוטים של הדרכה והצגת מידע. תאורה טבעית, אוורור, צמחיה ואנרגיה מתחדשת, יחסכו כ-40% מהאנרגיה לעומת הטרמינל הישן.    

חניות מסחר מפוארות, מסעדות, קפסולות שינה, מתקנים ייעודיים לנכים וקשישים, אולם למופעי תרבות ,נקודות צפייה במטוסים ומסלולי ההמראה ועוד ממתינים לנוסעים שיגיעו לטרמינל החדש של קוריאן אייר.

Exit mobile version