Site icon IAS

קוריאן אייר מבטלת את טיסותיה לישראל וממנה

מטוס של קוריאן אייר. צילום יח"צ

חברת התעופה הדרום קוריאנית קוריאן אייר, הודיעה היום כי בהמשך להנחיות הרשויות בישראל, קוריאן אייר החליטה לבטל את הטיסות לישראל ומישראל. תקופת ביטול הטיסות מה-22 בפברואר ועד ה-28 במרץ לטיסות מישראל ולישראל בלבד.

לגבי תאריכים אחרים אין בשלב זה כל הנחייה ועל הכרטיסים קיימים כרגע חוקי הכרטיס. על הנוסעים לפנות לגורם ממנו הם רכשו את הכרטיסים . לכרטיסים שנרכשו דרך אתר קוריאן אייר, יש לפנות למוקדים הבאים:  טלפון חינם: 1809452005,  מייל engreservation@koreanair.com. לכרטיסים שנרכשו דרך המשרד בישראל בלבד יש לשלוח מייל לכתובת  sales@turboild.co.il. לרוכשים דרך סוכני נסיעות יש לפנות לסוכן הנסיעות בלבד. בחברה מודיעים כי לאור העומס הצפוי, זמני ההמתנה בטלפון ומענה למייל יהיו ארוכים מהרגיל.

חברת התעופה קוריאן אייר פועלת בקו סיאול-תל אביב-סיאול מחודש ספטמבר 2008. החברה, המיוצגת בישראל על ידי טורבו תיירות, הפעילה 3 טיסות שבועיות בימים שלישי, חמישי ושבת  והחל מה-6 בינואר ועד ל-23 במרץ 2020 תכננה להפעיל 4 טיסות שבועיות, בימי שני, בקו תל אביב-סיאול. היא הפעילה טיסות המשך לטוקיו ואוסקה שביפן, מנילה בפיליפינים וסידני אוסטרליה של הטיסות לסיאול במטוס בואינג 777-200.

ההחלטה להגדיל את מספר הטיסות השבועיות באה בעקבות הביקוש הגובר מצד צליינים קוריאנים המבקשים לבקר בישראל ומקהל נוסעי הפנאי והעסקי הישראלי הטסים לקוריאה ומעבר, ליעדי המשך של חברת התעופה. למרבה הצער, מגפת הקורונה קטעה את הביקוש הזה של צליינים קוריאנים, שאתמול והיום הוחזרו לארצם בטיסות שכר מיוחדות.

Exit mobile version