Site icon IAS

קוסטה נברינו – אזור נופש יווני יוקרתי

המשלחת היוונית שהגיעה לישראל, הציגה אמש במלון שרתון תל אביב, את  קוסטה נברינו (Costa Navarino), אזור נופש יוקרתי באזור מסיניה בדרום-מערב הפלפונסוס ביוון, על חופי הים היווני, שבירתו העיר קלמאטה.

לאזור מורשת היסטורית בת 4500 שנה  והוא משופע בחופי ים מרהיבים, אתרי טבע שמורים ומלונות  דה-לקס :  The Westin Resort  ו- The Romanos, שנבחר ע"י מגזין  Traveler בשנת 2011 ל-  Favorite Overseas Leisure Hotel  .   

קוסטה נברינו, אחת מרצועות החוף היפות והבתוליות ביותר בדרום יוון, היא אתר עליה לרגל לנופשים אניני-טעם בעיקר אירופאים, הבאים לבלות בעיירות ציוריות לצד אתרי נופש המציעים את כל הפינוקים: מרכזי ספא State of the Art, מגרשי גולף איכותיים ושלל פעילויות ספורט ובילוי לכל המשפחה.

השנה צפויה להתקצר הנסיעה ברכב מאתונה לקלאמטה לשעתיים בלבד ולמעדיפים טיסה, קיימת טיסה ישירה מאתונה לשדה התעופה בקלאמטה ,מרחק של 40 ק"מ בלבד מקוסטה נברינו.

האורחים מיוון שהגיעו לישראל נמנים על בכירי חברת TEMES מאתונה האחראית על הפיתוח המואץ של אזור קוסטה נברינו. היוונים נפגשו עם גורמי תיירות ותעופה מרכזיים בישראל כשיעדם- הצבת היעד החדש ביוון על מפת התיירות הישראלית היוצאת של ישראל.

https://www.youtube.com/watch?v=P_4V2kOhjsM

Exit mobile version